Karoseria
: Fantastyczny wygląd. Komfort foteli i zawieszenia.
5,0
Całokształt
Komfortowy samochód, swietnie zaprojektowany (wiem, kwestia gustu). Szkoda ze nowe C4 jest takie nudziarskie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik dla spokojnego kierowcy. Do codziennej jazdy miasto/tereny podmiejskie - wystarcza.
3,0
Skrzynia biegów
Trochę haczy, ale nie jest źle.
4,0
Układ jezdny
Komfort, komfort, komfort. Chcesz jezdzic sportowo - kup inne auto. Wczesniejsze roczniki miewaly podobno problemy z stukającą tylna belka. Widac producent wyciągnąl wnioski, poniewaz ja nic tam nie slyszalem.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak dla mnie - OK.
4,0
Ergonomia
Największe zaskoczenie to kierownica z nieruchomym srodkiem. Przyzwyczaiłem się i doceniłem - przyciski sterowania (radio, tempomat itp.) zawsze w tym samym miejscu :)
Kolejny plus - "budka" ze wskaznikami na podszybiu, swietnie widoczna.
Z kolei sterowanie klimatronika wymaga spojrzenia w dol na konsole. Kiepsko umieszczony klakson.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik dwustrefowy czyli znowu punkty za komfort :)
Reszta OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo duzo miejsca, fantastyczne komfortowe fotele. Z tylu raczej dla niskich ludzi.
5,0
Wyciszenie
Jak na ta klasę auta - super.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok 7 l/100km (trasa 50% miasto 50%). Przeglądy co 30 tys km, ceny w ASO przecietne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kosztowal 51 tys. Z tym wyposazeniem - prawdziwa okazja. Duzy spadek wartosci - no ale nieprędko zamierzalem go sprzedawac.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z zamkiem tylniej klapy - usunięte w ASO na gwarancji. Tuleja wahacza (o ile pamiętam) - wymiana.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 77 tys km - absolutnie nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]