Zawieszenie
: niezniszczalne zawieszenie jak jeżdżę na warsztat to tylko na olej i klocki ham.
5,0
Całokształt
nie zamieniłbym mojej c4 na żadne autko z tego segmentu. zawieszenie idealne na polskie drogi po prostu niezniszczalne, silnik oszczędny i dynamiczny, moja wersja posiada wszystko prócz skóry, łącznie z navi gps i telefonem Ciężko mi znaleźć wady... powiem tak niektórzy zarzucali mi jazdę babskim autem ale to już ich problem dla mnie jest piękna
Wrażenia
5,0
Silnik
jeżdżę zazwyczaj sam więc opinia przy jednej osobie w aucie w zupełności wystarcza mocy
5,0
Skrzynia biegów
ma już ponad 300tys i pracuje bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
auto świetnie hamuje i to z dużych szybkości, najważniejsze że jest niesamowicie odporne na nasze fatalne drogi niemal niezniszczalne z zawieszenie wymieniałem tylko tylne amortyzatory i to dopiero przy 250tys.
Komfort
4,0
Widoczność
słupki przednie szerokie troszkę przeszkadzają, a lusterko wewnątrz przesłania listwa w pół szyby to chyba najbardziej irytuje Mnie w tym aucie
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
każdy kto pierwszy raz wsiada nie może się nadziwić jak to możliwe, że coupe jest tyle miejsca
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
lubisz się wlec to zejdziesz do 4l /100km mi średnia z roku wychodzi 5,3l/100km najmniejsze odnotowane zużycie 1 zbiornika 3,7l/100km max 7,5l/100km autostradą 150-160km/h
jeszcze jedno to są wyniki z przeliczeń z tankowania komputer zaniża około 0,5l
5,0
Stosunek jakość/cena
Z tym wyposażeniem w tej cenie nie ma szans nic znaleźć tak mało awaryjnego. To autko powinno mieć znaczek mercedesa:) choć W210 mi gniło konkretnie progi a tu nie ma grama rdzy :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problem miałem tylko z klapą częsta usterka z moich informacji ale bardzo prosta i tania do usuniecia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na 324tys autko nigdy nie stanęło na drodze
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDI 92KM 68kW
[l/100km]