Duży postęp w porównaniu do Xsary. Chociaż widać oszczedności to jednak widać też zmiany na lepsze. Kto myśli o zakupie, myslę, że warto! Za taką cenę to nkt wam nie da 180 koni. Jeździłem też 1.6 i całkiem dobrze się zbiera. Szkoda, ze nie ma punku za styl, bo on ma stylu na 6
Wrażenia
5,0
Silnik
Chętynie sie wkręca, zmienne fazy płynnie się przełączaja.
4,0
Skrzynia biegów
Typowo, z oporem ale pewnie. Brak 6 biegu bardzo odczuwalny!!!
4,0
Układ jezdny
lepiej niż w Xsarze VTS, ale nie idealnie, Focus lepszy
Komfort
5,0
Widoczność
do tyłu bajka, nie dokupujcie radarów bo widać wszystko. Zasługa niskiej szyby. Przednie słupki wcale nie zasłaniają, jak niektórzy wypisują
5,0
Ergonomia
Chociaż na pierwszy rzut oka wydziwione - sprawdza się. Niemcy w życiu by czegoś takiego nie zrobili. Do końca świata będą robić takie same auta.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydaje się jakby troche słabiej niż w Xsarze. Klima działa OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestronnie i przyjemnie.
5,0
Wyciszenie
przy 140 na godzinę nie trzeba się przekrzykiwać, jest przyjemnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
180 koników lubi pić, ale w 10 po mieście się mieści.
5,0
Stosunek jakość/cena
Porównajcie z innymi, taniej nie będzie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wbrew opiniom dresowo-przedmieściowym Cytryna to dobre auto. Mam piąte! Na razie nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic, ale to na razie nówka
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen C4 I Coupe 2.0 i 16V 177KM 130kW 2004-2008