Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C4 I Coupe

Komodo, 10 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 177KM 130kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 138 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Citroen C4 I Coupe 2.0 i 16V 177KM 130kW 2004-2008 - Oceń swoje auto
3,62
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : WYGODA! Nie siedziałem w bardziej wygodnych fotelach! Podróż tym autem nawet tysiąc kilometrów nie stanowi problemu. Może i ładuje się kasę w to auto, ale odwdzięcza się wygodną jazdą - a przecież o to w tym wszystkim chodzi by się miło jeździło. (szkoda tylko że nie troszkę taniej :) )
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Uszczelki, plastiki, zatrzaski
Inne : Klimatyzacja dwustrefowa
Zawieszenie : Całe zawieszenie
4,0
Całokształt
Autko piękne, podobało się każdemu, z zewnątrz jak i w kokpicie. Swoją jazdą również sprawia wiele radości, wydawałoby się autko idealne. Niestety dla tych którzy go nie utrzymują i nie naprawiają bo w tym przypadku jest COŚ za COŚ
Wrażenia
5,0
Silnik
To o dziwo jedna z największych zalet auta. Osprzęt silnika jak i on sam działają bezawaryjnie. Jego praca zupełnie odbiega od "francuskich norm". Ryczy głośno, uwielbia się wkręcać na wysokie obroty i dopiero tam pokazuje pazur. Przez to może mało elastyczny ale frajdę daję wielką.
4,0
Skrzynia biegów
Dlaczego nie ma 6 biegu! Aż się prosi! Przy 100km/h mamy już 3tys obrotów ! Przez takie przełożenia auto więcej pali i głośniej pracuje. Tego posunięcia do dziś nie rozumiem. Sama skrzynia chodzi jak po masełku! Bardzo precyzyjna, świetnie wchodzą biegi
5,0
Układ jezdny
Bardzo pewne prowadzenie, Cytryna świetnie się trzyma drogi. Zawieszenie w tej wersji jest utwardzone, czyli połączenie komfortu ze sportem (fajne lecz droższe rozwiązanie)
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma lepszego auta do parkowania tyłem:) Jak ktoś powie że przez tą dziwną szybę z tyłu nic nie widać tzn że nigdy tym autem nie jeździł. Rewelacyjne rozwiązanie! Do przodu też świetnie bo szyba ogromna (i znów nawiąże że przez to droga - wymieniałem :( ) Tylne słupki jak w większości aut nieco za duże.
4,0
Ergonomia
Na pierwszy rzut oka każdy komentuje w stylu jak jakiś statek kosmiczny:) A w codziennym użytkowaniu wszystkie te przełączniki i elementy są dobrze rozmieszczone. Nawet powiem że licznik elektryczny po środku to fajne rozwiązanie. Nie ma się co obawiać
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwustrefa niestety się popsuła (koszty naprawy kolosalne). Samo ustawianie temp, za pomocą tych badziewnych pokręteł też upierdliwe gdyż zawsze trzeba kręcić dwoma osobno i są mało precyzyjne. Grzeje bardzo dobrze, ale chłodzi przeciętnie. Z odparowywaniem szyb, bez klimy nie daje rady więc w tej kategorii naprawdę średnio wypada.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie wiem czy jest większe 3-drzwiowe auto w tej klasie. Miejsca z przodu ogrom! Na boki to samo. Z tyłu też sporo bardzo "wygodnej" przestrzeni. Może jedynie bagażnik nie powala.
1,0
Wyciszenie
Tutaj wychodzi jakość wykonania. Uszczelki gwiżdżą i szumią. Silnik powyżej 4tys uniemożliwia w zasadzie normalną rozmowę wew kabiny. Plastiki trzeszczą i pukają. Dramat
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszta duże bo cały czas coś się przy tym aucie robi. Cytrynka jest jak piękna i niestety delikatna kobieta, a polskie drogi nie zmiłują się nad nią. Pali dużo przez te 5 piegów jakie mamy do dyspozycji, chociaż jak na 177 koni i tak nie jest tragicznie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Modele ze 177 konnym silnikiem są znacznie droższe od "standardowych". Ale wrażenia z jazdy mamy zupełnie inne! Nawet pod maską rozmieszczenia poszczególnych elementów się różnią (na korzyść tej wersji - proszę o tym poczytać) Niestety dopłacając nie gwarantujemy lepszej niezawodności a w zasadzie mając bogatsze wyposażenie narażamy się na więcej usterek. "coś za coś" :)
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Typowe książkowe Francuskie auto. Psuje się wszystko to co we francuzach. Boisz się elektroniki? Tu masz pewność że będą z nią przygody. Fajne zawieszenie? No tak ale mało trwałe. Jakość wykonania? Niemiec czy Japończyk to to nie jest. Więc proszę się z tym liczyć.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak by auto stanęło na drodze mi się nie przytrafiło. Ale dla mnie poważna usterka jest też uzależniona od ceny naprawy, a że sporo musiałem czasem wypłacać to nie powiem że poważnych usterek nie było.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen C4 I Coupe