Dynamiczny i względnie oszczędny. Przy przepisowej jeździe w mieście pali poniżej 7l. Na trasie poniżej 6l. bezawaryjnie od 217 do 335 tys km
3,0
Skrzynia biegów
Trzeba się przyzwyczaić. Na początku chciał mnie zabić jak próbowałem się włączyć do ruchu na rondzie. Chciał przerzucić na 2. bieg, potem się zastanowił, wysprzęglił i zostawił jednak na jedynce a ja miałem śmierć w oczach. Jak się z nim obyłem, to było ok, chociaż bardzo szybko wrzucał wyższy bieg - nawet po ręcznej redukcji. Brakuje trybu usportowionego. Powinien przeciągać zmianę o jakieś 100-200 obrotów wyżej. Najsłabszy punkt tego auta ale na plus wygoda i bezawaryjność
4,0
Układ jezdny
Jest ok. Miękki, średnio precyzyjny. Wymiana kół na 225/50/17 dała bardzo dobry efekt. Polecam ten rozmiar do tego auta
5,0
Karoseria
Nie ma się do czego przyczepić.
Komfort
5,0
Widoczność
6/5. Lepiej się nie da
5,0
Ergonomia
6/5. Lepiej się nie da
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Perfekt. Super wygodne auto.
5,0
Wyciszenie
Na postoju prawie w ogóle nie słychać i nie czuć silnika. Teraz jeżdżę nowszym autem wyższej klasy i na postoju jest głośniej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto na prawdę niezawodne. Żadnych poważnych napraw pomiędzy 217 a 335 tys km. Tylko serwisy eksploatacyjne. Oleje, filtry, opony itp. Zawsze dojechał do celu i oleju pomiędzy wymianami nie dolewałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
super. Bardzo dobrze wspominam to auto. Jedyny minus to skrzynia biegów ale i tak nie zamieniłbym jej na najlepszy manual.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było upierdliwych awarii
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Może nie poważne ale kosztowne. Powód sprzedaży, bo chciałem jeszcze pół roku pojeździć. Awaria chłodnicy klimy - 1200 zł. Zaraz awaria sprężarki klimy - 2600 zł. Nie naprawiałem - sprzedałem z usterką.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
[l/100km]