Wersja ekskluzyw. Samochód bardzo przyjemny w eksploatacji. Elegancki i wysokim standardzie wyposażenia. Wszystko działa mimo 9 lat. Skrzynia automatyczna wspaniała.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cztery lata eksploatacji i 65tys. km ja nim przejechałem i tylko bardzo dobry olej Total, filtry i mechanik nie potrzebny.
5,0
Skrzynia biegów
Doskonale pracuje, zmienia biegi bez szarpnięć, cicha.
4,0
Układ jezdny
Poprzedni właściciel usunął poduszki pneumatyczne i założył normalne amortyzatory. To była dobra decyzja. Trochę może głośniejsze tylne zawieszenie ale prawie bezobsługowe. Przód wymienione kolumny po 210tys. na Bilsteina.
5,0
Karoseria
Piękna stylistyka. Bez ognisk korozji.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze wygłuszony. Bardzo wygodne fotele i podłokietniki z przodu. Bardzo dużo miejsca. Tylko zaczyna kruszyć się gąbka fotela kierowcy.
5,0
Ergonomia
Wszystko przemyślane. Wygodna obsługa kierownicą multimedialną oraz precyzyjny i ergonomiczny dostęp do klimatyzacji dwustrefowej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dwustrefowa automatyczna z wylotem w części tylnej na słupku z możliwością sterowania, oraz pod fotelami.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wielka kabina, mnóstwo przestrzeni, doskonała widoczność, wystarczająca ilość i funkcjonalność schowków.
5,0
Wyciszenie
Silnik diesla o taka cisza w środku przy prędkości do 120km/h to dobry wynik.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na poziomie 6,5l w tym 50% w terenie zabudowanym,
5,0
Stosunek jakość/cena
Miałem samochody niemiecki, japońskie i myślę że ten stosunek jest bardzo dobry. W wielu elementach przewyższa przereklamowane inne marki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łuszczący się chrom na przyciskach schowków w kokpicie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na początku mojej eksploatacji awaria komputera, i przejście w tryb awaryjny. Koszt naprawy 1000 zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 136KM 100kW
[l/100km]