Silnik
: Zalecana wymiana paska rozrządu przy 240 tyś !!!. Ja bojąc się o jego stan wymieniłem go przy 215 tyś i okazało się, iż niepotrzebnie bo wyglądał jak "nówka" ze sklepu ("0" zużycia).
5,0
Całokształt
Za nieduże pieniądze Citroen daje naprawdę nieźle wyposażone auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
przy skrzyni MCP naprawdę odpoczywam od sprzęgła
5,0
Układ jezdny
Auto ma twarde zawieszenie, aby plomby nie wypadały jeżdżę z lekko obniżonym ciśnieniem w oponach (-0,2 bar).
5,0
Karoseria
Piękne auto, po 5 latach w dalszym ciągu się nim zachwycam i ciągle chce mi się go naprawiać ;)
Komfort
5,0
Widoczność
Aż za dobra :)
5,0
Ergonomia
Wszystko idealnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brak tunelu środkowego - rewelacja (fajne miejsce na zakupy), z tyłu też wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Po mojej ingerencji w uszczelki szyb przednich drzwi jest naprawdę cicho (przy 150 km/godz. można spokojnie rozmawiać, wcześniej starałem się nie przekraczać 130 bo była masakra).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelka
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami elektryczne szyby żyją własnym życiem, ale ostatecznie zawsze udaje się je jakoś zamknąć :))) (błąd w oprogramowaniu ale w sumie niedokuczliwy).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1) Pompa wtryskowa wysokiego ciśnienia padła przy 215 tyś. (przepustnica praktycznie w tym samym czasie) - na szczęście jest dużo tanich części używanych.
2) problemy z klimatyzacją (w każdym roku eksploatacji): a to cewka, a to sprzęgło ... ostatecznie przy 210 tyś. wymieniłem sprężarkę.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
[l/100km]