Doskonałe auto rodzinne, doskonały design pojazdu i wnętrza z indywidualnym stylem odróżniającym od reszty. Kokpit rewelacyjny z bardzo dobrą ergonomią. Kto powiedział że sterowniki klimatyzacji muszą być po prawej stronie kierownicy a środek kierownicy musi się obracać wraz z wieńcem? To nic nie ma wspólnego z ergonomią a raczej z "polityczną poprawnością" Nie ma problemu niech jeździ przed kokpitem od sztancy.
Wrażenia
4,0
Silnik
o.k. nie ma problemu z wyprzedzaniem.
4,0
Skrzynia biegów
manualna
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Akwarium, można stawać bezpośrednio pod światłami. Czujniki parkowania niepotrzebne.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra. W porównaniu z Toyota Corollą (drugie auto w rodzinie) lepsza.
Sterowniki w nieruchomej części kierownicy eliminują zabawę w trakcie pokonywania zakrętów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja dla malkontentów. Mimo braku podgrzewania elektrycznego przedniej szyby nawiewowy system odszraniania wydajny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2 rząd siedzeń przyjazny dla dzieci. Trzeci rząd siedzeń błyskawicznie rozkładamy.
4,0
Wyciszenie
przy niskich obrotach bardzo dobre
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy umiejetnej jeździe mieścimy się w zakresie danych fabrycznych
4,0
Stosunek jakość/cena
Firmowe dodatki jak i prawdopodobnie części zamienne za drogie.