Silnik
: Trzy cylindry, to nie to co do tej pory słyszałem w autach. Bardzo fajne wrażenie i dobra dynamika.
5,0
Całokształt
Doś wygodny i prosty samochód z nietuzinkowym wyglądem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trzy cylindry, ale bardzo przyjemnie wchodzi na obroty. Dzięki niewielkiej wadze 82 km dają pozytywną dawkę energii przy ruszaniu i wyprzedzaniu przy prędkościach do 100km/h. Pozytywnie mnie zaskoczyło, że nawet powyżej tej prędkości przy 4 osobach i bagażu auto nadal przyspieszało nawet na wzniesienie.
4,0
Skrzynia biegów
Bez problemów, w miarę precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry kompromis w wygodzie, zawieszenie nie jest zbyt twarde, ale samochód dość lekki i nie przechyla się za bardzo. Większe wahania obserwuje przód-tył przy przyspieszaniu, wrażenie trochę jak w dużym suvie. Podobne miałem w Range Roverze ;)
4,0
Karoseria
Lakier trochę miękki, karoseria sprawia wrażenie trochę takiej cieniutkiej, to pewnie przez słabe wygłuszenia. Ale to nie samochód za 100tyś.
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu i na boki bardzo poprawna. Natomiast do tyłu jest raczej średnio, ale nie jest źle.
4,0
Ergonomia
Generalnie obsługa jest prosta, wszystko na swoim miejsu, Zarówno osoba o niskim wzroście jak i osoba ok. 190 cm może zająć w miarę wygodnapozycję za kierownicą, co bardzo mnie pozytywnie zaskoczyło i było jednym z motywów o decyzji zakupu auta.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tylko trzy nawiewy i klima manualna, ale pomimo, że w drugim aucie mam klimę dwustrefową i nawiewy w tylnych słupkach to nie odczuwam dyskomfortu w Cactusie. Nawet w wilgotnych warunkach szyby szybko odparowały, a wnętrze szybko się nagrzało. jako pasażer też jest poprawnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zarówno z przodu i z tyło da się zająć w miarę wygodna pozycję. Nawet powyżej 1,8m wzrostu z tyłu mieszczą się kolana i głowa pod sufitem. Chociaż tylna kanapa trochę twarda i płaska, na długie trasy dla wysokich osób odradzam.
3,0
Wyciszenie
To chyba największy mankament, ale i tak jest poprawnie. Trzeba brać pod uwagę, że dzięki niewielkiemu wygłuszeniu samochód jest bardzo lekki.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie nic nie musiałem robić. Tylko paliwo. W mieście w korkach ok. 7,5-8 l/100km. Na trasie poza terenem zabudowanym na razie najmniej to 4,2 l/100km. Najbardziej zaskakuje mnie cena wycieraczek przednich Magicwash - możne fajny patent, i sprawdza się, ale ponad 200 zł za wycieraczki do małego miejskiego croosovera to trochę dużo (nie znalazłem na razie zamiennika).
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo niski koszt zakupu,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 82KM 60kW
[l/100km]