Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C4 Cactus Crossover

Seeback, 6 lat temu
Silnik 1.2 PureTech 82KM 60kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 47 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Citroen C4 Cactus Crossover 1.2 PureTech 82KM 60kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
4,14
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Trzy cylindry, to nie to co do tej pory słyszałem w autach. Bardzo fajne wrażenie i dobra dynamika.
5,0
Całokształt
Doś wygodny i prosty samochód z nietuzinkowym wyglądem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trzy cylindry, ale bardzo przyjemnie wchodzi na obroty. Dzięki niewielkiej wadze 82 km dają pozytywną dawkę energii przy ruszaniu i wyprzedzaniu przy prędkościach do 100km/h. Pozytywnie mnie zaskoczyło, że nawet powyżej tej prędkości przy 4 osobach i bagażu auto nadal przyspieszało nawet na wzniesienie.
4,0
Skrzynia biegów
Bez problemów, w miarę precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry kompromis w wygodzie, zawieszenie nie jest zbyt twarde, ale samochód dość lekki i nie przechyla się za bardzo. Większe wahania obserwuje przód-tył przy przyspieszaniu, wrażenie trochę jak w dużym suvie. Podobne miałem w Range Roverze ;)
4,0
Karoseria
Lakier trochę miękki, karoseria sprawia wrażenie trochę takiej cieniutkiej, to pewnie przez słabe wygłuszenia. Ale to nie samochód za 100tyś.
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu i na boki bardzo poprawna. Natomiast do tyłu jest raczej średnio, ale nie jest źle.
4,0
Ergonomia
Generalnie obsługa jest prosta, wszystko na swoim miejsu, Zarówno osoba o niskim wzroście jak i osoba ok. 190 cm może zająć w miarę wygodnapozycję za kierownicą, co bardzo mnie pozytywnie zaskoczyło i było jednym z motywów o decyzji zakupu auta.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tylko trzy nawiewy i klima manualna, ale pomimo, że w drugim aucie mam klimę dwustrefową i nawiewy w tylnych słupkach to nie odczuwam dyskomfortu w Cactusie. Nawet w wilgotnych warunkach szyby szybko odparowały, a wnętrze szybko się nagrzało. jako pasażer też jest poprawnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zarówno z przodu i z tyło da się zająć w miarę wygodna pozycję. Nawet powyżej 1,8m wzrostu z tyłu mieszczą się kolana i głowa pod sufitem. Chociaż tylna kanapa trochę twarda i płaska, na długie trasy dla wysokich osób odradzam.
3,0
Wyciszenie
To chyba największy mankament, ale i tak jest poprawnie. Trzeba brać pod uwagę, że dzięki niewielkiemu wygłuszeniu samochód jest bardzo lekki.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie nic nie musiałem robić. Tylko paliwo. W mieście w korkach ok. 7,5-8 l/100km. Na trasie poza terenem zabudowanym na razie najmniej to 4,2 l/100km. Najbardziej zaskakuje mnie cena wycieraczek przednich Magicwash - możne fajny patent, i sprawdza się, ale ponad 200 zł za wycieraczki do małego miejskiego croosovera to trochę dużo (nie znalazłem na razie zamiennika).
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo niski koszt zakupu,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 82KM 60kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen C4 Cactus Crossover