Fajne auto, nie najlepsze ale fajne. Wygląda oryginalnie, kolor lemonka i duże ciemne felgi super grają. Lubi zakręty i dobrze trzyma choć podnosi nos przy ostrzejszym ruszaniu. Fajny jest dźwięk 3 cylindrowego silnika, nie wkurza, jest przyjemny. Auto elastyczne, czasem mocy brakuje ale nie jest to brak nagminny. Jeśli ktoś lubi oryginalność i szuka fajnego auta za rozsądną kasę to polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ładnie jedzie z samego dołu, jest całkiem elastyczny. Czasami brakuje mocy i wtedy by się przydała wersja 110KM, jednak dzięki niskiej wadze motor 82 KM serio daje radę.
3,0
Skrzynia biegów
Chodzi lekko ale jest nieprecyzyjna.
4,0
Układ jezdny
Przy starcie podnosi nos, przy hamowaniu daje nura, ale za to pięknie jeździ po zakrętach. Spora w tym zaleta kół, nasz ma 17 calowe z niskim profilem.
Komfort
5,0
Widoczność
Moim zdaniem dobrze wyszklony.
4,0
Ergonomia
Do ideału wiele nie brakuje. Po przyzwyczajeniu panel dotykowy staje się idealny. Uchwyty na kubki malutkie, duża kawa nie wchodzi.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje rade i ma wygodną obsługę - ekranem, ale szybko działa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele super, miękkie ale plecy nie bolą.
3,0
Wyciszenie
Tu widać oszczędności na masie i walke o koszty.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mało, serwis tani.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze (59 000 za wersję z 17 calowymi felgami, kamera cofania, nawigacja, kolor limonka) nic fajniejszego (nowego) się nie kupi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szyba boczna piszczy przy prędkości ok 140 km/h. Będą regulować.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 82KM 60kW
[l/100km]