Fantastyczne auto fantastycznie wyglądające. Niesamowicie wygodne fotele wzorowane na tych z salonu w domu przy kominku. Zaskakująco dobre osiągi jak i kultura pracy tego silniczka.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik zapewnia komfortowe przyspieszenie podczas ruszania, przy wyprzedzaniu z większymi prędkościami nie jest już tak kolorowo, przydałby się większy moment obrotowy, biorąc jednak pod uwagę, że to mieszczuch, jest dobrze, jeśli nie bardzo dobrze.
4,0
Skrzynia biegów
bez fajerwerków ale i bez uwag.
5,0
Układ jezdny
doskonały układ jezdny, dobrze trzyma się drogi, jest nieco utwardzony, więc na dołkach czuć auto ale absolutnie nie przeszkadza, siedzenia bardzo miękkie więc się nie podskakuje.
Komfort
5,0
Widoczność
bez uwag, no i do tego kamerka cofania. Doskonale
4,0
Ergonomia
Dla osoby obytej z tabletami nie ma problemu. Szkoda, że z poziomu kierownicy nie można sterować wszystkim, no i do tego można by zastosować jakiś przycisk typu i-drive. Podczas jazdy po nierównościach nie da się trafić w konkretne miejsce na tablecie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeni jest aż nadto jak na tego typu auto.
5,0
Wyciszenie
Jest bardzo dobrze. Idea Cactusa to auto budżetowe więc jak na ograniczenia finansowe jest super.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
liczyłem na niższe spalanie. Przy prędkości 120 km/h zapakowanym autem po autostradzie spalanie to 6,5 l. Co prawda parę razy pocisnąłem... Po mieście udało mi się zejść do 5,7 (światła)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Citroen robi niezawodne auta, to drugi mój Citroen. Liczę, że nic się nie zepsuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 82KM 60kW
[l/100km]