Karoseria
: czadersko wygląda - nie, że szpanersko, ale tak wesoło :-)
5,0
Całokształt
Idealne auto - najfajniejsze, jakie miałem. Bałem się bardzo, bo przesiadałem się z luksusowego C 5, a Cactus i mały, i twardy i głośny, ale frajda i komfort jeżdżenia zachwycające. Świetne na długie trasy !
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo ekonomiczny, zrywny, ma charakterystyczny "warkot" (trzy cylindry), po C piątce trochę głośniejszy
5,0
Skrzynia biegów
niektórzy się na nią skarżą, że niby nieprezcyzyjna (?), moim zdaniem jest idealna
4,0
Układ jezdny
bardzo dobrze trzyma się drogi, komfortowo skręca, bardzo zwrotny
Komfort
5,0
Widoczność
Znakomita.
4,0
Ergonomia
Rewelacyjnie wygodne fotele. Super zawiesenie, nawet po bardzo długiej jeździe (>8h) nic nie dokucza. Kierownica ustawiana tylko na wysokość, ale tak wygodny profil, ze w ogóle nie przeszkadza. Z tyłu dużo miejsca nawet dla dorosłych osób. Irytują tylko drobiazgi - brak automatycznego podnoszenia okien, źle ułożony cup holder (w Rip Curlu - pokrętło przeszkadza postawić kawę)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zasadzie bez zarzutu. Może trzeba trochę poobserwować nawiew pasażera - jest tylko jeden i czasami mgli się boczna szyba ,ale znika po chwili kombinowania z siłą i kierunkiem nawiewu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Limuzyna to nie jest, ale wnętrze naprawdę przestronne. Cztery dorosłe osoby bez żadnego zmęczenia mogą podróżować na dowolnie dalekich trasach.
3,0
Wyciszenie
Nie limuzynowe, ale o ile nie jedzie się zbyt szybko (ponad 140km/h), nie jest źle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do opisanego w dokumentach 4.7 daleko, ale generalnie spalanie, jak widać, znakomite. Styl jazdy zrównoważony, bez szarżowania z ograniczeniami, na autostradzie 120-130, miasto - wiadomo, poza - tak pod 102. Zmiana biegów zbliżona do podpowiadanej przez samochód.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest mega-bajeranckie, wyróżnia się bardzo na tle innych - będąc tak naprawdę autem budżetowym "udaje" auto koncepcyjne. Piorąc pod uwagę średnią oryginalności/ ekonomii/wygody jazdy - cena jest naprawdę atrakcyjna.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
16.000 to nic - więc nie ma o czym pisać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 110KM 81kW
[l/100km]