Piękne autko. Ma swój styl. Bardzo komfortowe. Systemy multimedialne robią wrażenie. Świetne wyposażenie wersji shine.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyspieszenie 9.2 s do 100 km to nie fikcja. Turbina daje radę. Świetne odczucia podczas jazdy. Wyprzedzanie bez kompleksów.
5,0
Skrzynia biegów
Manualna skrzynia sprawuje się bez zarzutów.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widocznośc. Słupek boczny dość gruby ale nie wpływa to na słabsza widoczność.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew przy dużym mrozie daje rade. Obawa o mniejsza ilość nawiewow i problem z rozmrazaniem szyby okazała się bezpodstawna. Klimatyzacja automatyczna bardzo przyjemna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca dla faceta 180 cm. Podłokietniki wygodne. Ogrooomne schowki robią wrażenie. Schowek w podlokietniku na tel świetna sprawa. A skrzynia z przodu zamiast air baga daje możliwość trzymania sporo klamotow.
5,0
Wyciszenie
Jest cicho. Silnik 3 cylindrowy pracuje cicho. Dobrze wyciszony
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie rewelacja jak na początku. Trzeba mocno pilowac by spalił 7 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
To zdecydowanie cechą wyróżniającą cactusa. Ford lub volkswagen za za wyposażenie równe wersji shine oczekuję ok 120 tys. Cactus za 70 tys oferuje to samo plus genialny design
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 110KM 81kW
[l/100km]