Inne
: UWAGA WERSJA VAN JEST POZBAWIONA WYKŁADZIN W PRZEDZIALE BAGAŻOWYM (SAMA BLACHA NA NIEJ DESKA Z PAŹDZIERZA PRZYKRYTA PCV) CO POWODUJE ŻE SŁYCHAĆ WSZYSTKO Z PODWOZIA. CO Z TEGO ŻE SILNIK CICHY SKORO Z TYŁU GŁOŚNO JAK W FABRYCE ,NAWET CHLUPANIE PALIWA PRZY KAŻDORAZOWYM HAMOWANIU CZY RUSZANIU STAJE SIĘ UCIĄŻLIWE . NO I OCZYWIŚCIE KWESTIA RÓŻNICY WYGLĄDU POJAZDU W KATALOGU I TEGO CO W WERSJI CIĘŻAROWEJ OTRZYMUJEMY PO ZAKUPIE - NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI ŻEBY C 3 WYGLĄDAŁ JAK C 3 Z KATALOGU .BRAK PLASTIKOWYCH NADKOLI CZY AIR BUMP ,PO KTÓRYCH POZOSTAJĄ WYRAŹNE WTŁOCZENIA POWODUJE ŻE POJAZD WYGLĄDA KURIOZALNIE ,JAKBY NIE DO KOŃCA ZMONTOWANY PO KOLIZJI. I NIECH KTOŚ SPRÓBUJE DOKUPIĆ TE ELEMENTY -NIE BO NIE MA TAKIEJ OPCJI. NIE WSPOMNĘ O TAKICH UDOGODNIENIACH JAK STEROWANIE RADIEM CZY TELEFONEM W KIEROWNICY