Inne
: przepalające się żarówki , awaria systemu AD BLUE , źle działający system ostrzegania " zmiana pasa ruchu"
3,0
Całokształt
Generalnie nie polecam tego samochodu. Kupiłem samochód nowy w salonie w najdroższej wersji C3 Shine z silnikiem 1.6 diesel 99KM.
Widać że Citroen oszczędza na czym się tylko da - brak nawet plastikowej wklejki na dywaniku dla lewej nogi żeby się nie brudził co w innych samochodach jest standardem. Zacinające się pasy bezpieczeństwa , wypalające się żarówki (dwie już nie działały gdy samochód opuścił salon ale się nie zorientowałem ) zacinający wyświetlacz, zacinające się tylne drzwi itd. Ale to jest jeszcze nic w porównaniu z awarią zbiornika do AD BLUE w którym się coś rozkleiło (tak twierdzi serwis CITROEN/PEUGEOT ) i włączają się kontrolki na zmianę " AD BLUE" i " awaria silnika" . Zaczęło się to dziać przy przebiegu 17tys. ale niestety zaraz po gwarancji . Pomimo że samochód był serwisowany w ASO ( materiały eksploatacyjne oryginalne oleje TOTAL i płyn hamulcowy wymieniony na drugim przeglądzie ) i ma bardzo mały przebieg Citroen Polska nie widzi możliwości partycypowania w naprawie która kosztuje ok. 5 tys. zł. Zważywszy na jakość samochodu i podejście CITROEN Polska NIE POLECAM TEGO SAMOCHODU.
Nowy samochód ma się amortyzować a nie generować koszty a sam zakup za 70 tys jak na segment B to nie mało.
Wrażenia
1,0
Silnik
głośno i nie równo pracuje zwłaszcza powyżej 120 / 130
2,0
Skrzynia biegów
nieprecyzyjnie działający lewarek
1,0
Układ jezdny
ok.
3,0
Karoseria
Komfort
2,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
zacinający się wyświetlacz co irytuje
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Generalnie nie polecam tego samochodu. Kupiłem samochód nowy w salonie w najdroższej wersji C3 Shine z silnikiem 1.6 diesel 99KM.
Widać że Citroen oszczędza na czym się tylko da - brak nawet plastikowej wklejki na dywaniku dla lewej nogi żeby się nie brudził co w innych samochodach jest standardem. Zacinające się pasy bezpieczeństwa , wypalające się żarówki (dwie już nie działały gdy samochód opuścił salon ale się nie zorientowałem ) zacinający wyświetlacz, zacinające się tylne drzwi itd. Ale to jest jeszcze nic w porównaniu z awarią zbiornika do AD BLUE w którym się coś rozkleiło (tak twierdzi serwis CITROEN/PEUGEOT ) i włączają się kontrolki na zmianę " AD BLUE" i " awaria silnika" . Zaczęło się to dziać przy przebiegu 17tys. ale niestety zaraz po gwarancji . Pomimo że samochód był serwisowany w ASO ( materiały eksploatacyjne oryginalne oleje TOTAL i płyn hamulcowy wymieniony na drugim przeglądzie ) i ma bardzo mały przebieg Citroen Polska nie widzi możliwości partycypowania w naprawie która kosztuje ok. 5 tys. zł. Zważywszy na jakość samochodu i podejście CITROEN Polska NIE POLECAM TEGO SAMOCHODU.
Nowy samochód ma się amortyzować a nie generować koszty a sam zakup za 70 tys jak na segment B to nie mało.
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 BlueHDi 99KM 73kW
[l/100km]