Dobrze zaprojektowany, trochę dużo plastików. Przyjemne autko do miasta. Skrzynia biegów jest piętą Achillesa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik działa poprawnie. Do sprawnego przemieszczania się po mieście w zupełności wystarcza. Jazda na autostradach nie należy może do przyjemności, ale nie oczekujemy tego zazwyczaj od pojazdu z tego segmentu.
2,0
Skrzynia biegów
To najsłabszy punkt tego pojazdu. Już przy ok. 15 tyś. km pojawił się problem z wrzucaniem biegu wstecznego. O dziwo problem ustąpił po kolejnych kilkunastu tysiącach km, ale został zastąpiony problemem z pierwszym biegiem, który można wbić dopiero po całkowitym zatrzymaniu pojazdu. Autoryzowany serwis nie mogąc zdiagnozować problemu pozwolił na porównanie z kilkoma innymi egzemplarzami i stwierdzenie było jedno: "ten typ tak ma".
4,0
Układ jezdny
Trzeba przyzwyczaić się do pewnej "miękkości", która jakby nie patrzeć daje komfort.
4,0
Karoseria
Niektóre elementy są tak wykonane, że oparcie się o nie powoduje wgniecenie.
Komfort
5,0
Widoczność
Poprawna.
4,0
Ergonomia
Brak płaskiej powierzchni bagażnik po złożeniu tylnych foteli i ich dwustopniowego składania (do pionu), jest minusem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja i ogrzewanie działa prawidłowo, ze względu na mały silnik ogrzewanie działa z małym opóźnieniem ;-)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Obsługa poza autoryzowanym serwisem jest bardzo atrakcyjna finansowo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problem ze skrzynią biegów, której nie potrafi zdiagnozować autoryzowany serwis.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 82KM 60kW
[l/100km]