Inne
: Problemy z połączeniem WiFi między telefonem (kilkoma w sumie) a wbudowaną kamerą szwankuje, ale zawsze jest kabel :)
5,0
Całokształt
Posiadam od prawie dwóch lat mocno wyposażoną wersję Shine. Auto bardzo wygodne, zwinne przy parkowaniu, dość ciche w środku, żwawe (tylko trzeba jechać na 3 tys obrotów, olewać wskaźnik konieczności podnoszenia biegu), ogólnie bardzo przyjemne, w ogóle nie żałuję zakupu.
Bajery typu kamera cofania, wbudowany rejestrator jazdy, czujniki martwego pola spisują się bardzo dobrze.
Jako samochód dla rodziny na wyjazdy wakacyjne też się nadaje, chociaż wtedy przydałby się silnik 110KM, szczególnie jeśli zamierza się jeździć po autostradzie. W innym przypadku 82KM jest całkiem ok.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wszystko z nim ok, pali tyle ile się chce - jak chcesz jechać na 4.8l/100km to się da, jak chcesz na 8l/100km to też się da.
Dość żwawy, chociaż gdybym kupował drugi raz to raczej wziąłym wersję 110KM.
3,0
Skrzynia biegów
Mało prezycyjna, czasem na postoju aby wrzucić 1 lub R trzeba się trochę postarać, ale to rzadkość.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Lakier raczej miękki.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę to z przodu jest bardzo dużo miejsca, z tyłu całkiem dobrze.
4,0
Wyciszenie
Silnik 3 cyl więc trochę go słychać, ale wg mnie to akurat plus.
Z elementów wyposażenia wnętrza nie słychać żadnego skrzypienia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie chyba ciężko o coś podobnego, nie sprawiającego wrażenia tandety.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co jedynym problemem było parowanie tylnych świateł, ale była na to akcja serwisowa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać, brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 82KM 60kW
[l/100km]