Inne
: Że można zrobić tak fajnie wyglądające autko, które jednocześnie będzie bardzo praktyczne w użytkowaniu.
5,0
Całokształt
Niesamowite auto o wyróżniającym się wyglądzie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 82KM jest wystarczający do jazdy po mieście, ale na trasę niestety nie. Nie ma żadnych wibracji pomimo, że to 3 cylindry. Spalanie średnie poniżej 6l/100 km
4,0
Skrzynia biegów
Długie przełożenia. Nie zawsze precyzyjnie wchodzą biegi, a bieg wsteczny potrafi haczyć.
5,0
Układ jezdny
Miękkie, przyjemne zawieszenie. Nie mam uwag, może poza tym, że zachowanie auta na progach zwalniających mogłoby być lepsze.
5,0
Karoseria
Nieszablonowy wygląd, airbumpy, możliwość personalizacji, dwukolorowa karoseria mogą dać wyłącznie najwyższą ocenę.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała widoczność do przodu, bardzo dobra na boki i dobra do tyłu, ale dostępne rozwiązania w postaci czujników tylnych lub kamery cofania niwelują drobne uciążliwości.
5,0
Ergonomia
Duże schowki z przodu i w drzwiach, holder na kubek, pomyślano o miejscu do położenia smartfona pod ekranem dotykowym. Sam ekran dotykowy reaguje bez opóźnienia, a sterowanie jest intuicyjne, w tym również sterowanie klimatyzacją. Bagażnik średnich rozmiarów. Możliwość używania nawigacji z iPhone lub ze smartfona z Androidem (poprzez Android Auto, która to aplikacja nie jest oferowana w Polsce poprzez sklep Google'a, ale nie ma problemu z jej pobraniem z innego źródła)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duże możliwości regulowania siły oraz sposobu nawiewu. Klimatyzacja działa szybko i wydajnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu. Możliwość rozłożenia fotela pasażera prawie do pozycji leżącej. Możliwość podzielenia tylnej kanapy w stosunku 1/3 - 2/3.
5,0
Wyciszenie
Do 120 km/h rewelacyjnie, potem silnik wchodzi na wysokie obroty i jest nieco gorzej, ale nie ma tragedii.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Więcej niż dobrze. Koszt przeglądu po pierwszym roku w ASO w Warszawie również OK (950 zł). Pełne ubezpieczenie w Warszawie dla kierowcy bez zniżek w pierwszym roku około 2400 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 53000 otrzymałem samochód bardzo bogato wyposażony (wersja Shine), więc stosunek jest więcej niż korzystny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zimie rozszczelniły się tylne światła - zostały wymienione na gwarancji. Poza tym, żadnych usterek przez 20 miesięcy uzytkowania auta nie było.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory brak i mam nadzieję, że tak pozostanie zawsze.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 82KM 60kW
[l/100km]