Silnik
: Technologia BMW zdecydowanie daje radę :)
5,0
Całokształt
Ładne auto z niezłym silnikiem, całkiem dużym bagażnikiem, dobrze wykończone. Co do awaryjności na razie nie mam możliwości się wypowiedzieć...
Wrażenia
5,0
Silnik
Samochód na razie był użytkowany tylko w mieście i w tym środowisku sprawdza się idealnie. Przy łagodnym przyspieszaniu w zasadzie nic nie słychać.
4,0
Skrzynia biegów
Haczy. Ale z każdym przejechanym kilometrem mniej. Przełożenia są faktycznie długie, ale nie trzeba używać dużo siły do operowania manetką.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie nie lubi poprzecznych nierówności, potrafi się także zauważalnie wychylić na zakrętach przy prędkości >50km/h.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznośc we wszystkich kierunkach jest doskonała. Dużo pomagają spore, podgrzewane lusterka.
4,0
Ergonomia
Przyrządy do obsługi radioodtwarzacza i tempomatu na początku irytują umiejscowieniem, ale szybko można sie do nich przyzwyczaić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie i klimatyzacja robią swoje...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest nadzwyczaj wygodnie, gorzej jest z tyłu, ale zbyt rzadko wożę pasażerów, żeby było to dla mnie problemem.
3,0
Wyciszenie
Zawieszenie słychać niestety bardzo dobrze, silnik jest niesłyszalny do 2,5 tys. obrotów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Citroen często ma promocje na różne modele i warto z nich korzystać. Z 57900 w przypadku mojego egzemplarza cena spadła do 46600 PLN, za te pieniądze nic ciekawszego nie było.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 VTI 95KM 70kW
[l/100km]