Zaje fajne auto, niezawodne w nocy o połnocy, i żona bardzo zadowolona i nawet sama nim czasem jeździ a to już BEZCENNE :) reszta kartą ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Ocena jak na jednostke 1,4/8v/75KM z salonu,auto 2008r (nie 2009) pierwszy właściciel po pierwszych 3000km założony wtrysk gazu BRC. Ładnie sie wkręca jak na jednostke ośmizaworową buczy aż miło, na wyższych obrotach nawet przyjemny dzwięk silnika+ukł.wydechowy. Zazwyczaj woże dzieci do szkoły ale Polske wzdłuż i wszeż oraz kilka razy we Włoszech w składzie 2+2 bez dodatkowych bagażników, na klimie autostrada 120-130km/h daje rade, średnio 8l/100 lpg, po PL w zależności od nogi od 6-9litów na setke, a olej w silniku z filtrami zmieniam co 15000km, sam serwisuje :)
5,0
Skrzynia biegów
Pracuje precyzjnie, jak ktoś ma sportowe zacięcie też będzie zadowolony. Kilka rajdów amatorskich swoim C3 zaliczyłem i mocniejsze auta gorzej wypadały a skrzynia jedna z lepszych jaką miałem okazje \"wajchować\"
4,0
Układ jezdny
Doś precyzyjny, na dobrych oponach na wiele można sobie pozwolić, ale jest to \"krótkie\" auto i dość wysokie więz zalecałbym pare kilometrów zrobić aby sie wczuć. Poza tym łatwość manewrowania i wyczucia auta bdb. Po odpaleniu trzeba kilka sekund poczekać aż zacznie działać elektryczne wspomaganie (jak sie śpiesze to troche wkurza).
Komfort
4,0
Widoczność
Ze dwa razy nie słupek mi przesłonił jakieś auto, ale moze myłem wtedy męczony. 5lat-93000km i auto bez ryski więc jest ok.
5,0
Ergonomia
Dwójka dzieci+sąsiadki, dowozy do szkoły, jazda po mieście, czasem wypad na narty lub wakacje, ayto kupuje do tego do czego ma służyć a nie na pokaz, jestem mege zadowolony
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, jak sie pamięta o wmianie filtra kabinowego, szyby nawet w zimie szybko \"odpuszczają\" a gorażowany pod chmurką
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
180cm wzrostu, zazwyczaj jako kierowca z tyłu dzieci, jest dobrze chociaz na długie trasy rzydało by sie więcej jak sie jedzie w 4 os w 2 to nie ma sie do czego przyczepić
4,0
Wyciszenie
jak wyżej pisałem
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa tak jak już pisałem: LPG 6-9prz b.ciężkiej nodze, zazwyczaj 6,8-8,2, jak czasmi jade na wynik powiedzmy zgodnie z przepisami i prawym pasem to rekord 5,5 :) ale to rzadkośc
5,0
Stosunek jakość/cena
kupione jako exdemo z przebiegiem 500 km, po 5 latach użytkowania b.dobry wybór, gdyby nie to że dzieci rosną pozostałbym przy c3 a tak może jeszcze z rok i chyba c4 al eteż będze szukał okazji. Zanim kupiłem wszyskie komisy i salony w promieniu 50km, teraz tak samo ale same salony pozostaje przy citroenie cena/jakoś i dla mnie sprawdzona marka
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
60000km łączniki stabilizatora i klocki, samy wyminiałem, klocki ok 100zł łączniki 25-45zł/szt i 40min roboty nie śpiesząć się. Po 4 latach i ok 80000km przegniła miska olejowa i to nie żart, zaczała sie mocno pocić, a po wymianie oleju już prawie ciekła na solnie wytrzeszczyli oczy a na serwisie powiedzieli norma i 400zł (pogieło ich) taka samo idzie do saxo i na alegro z przesyłką 80zł :) + silikon do misek(tam nie ma uszczelki) i troche czasu w kanale, niestety trzeba wydech poluzować przy tej operacjii lub porosić kogoś aby naparł łyżką
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważnych usterek brak, pierwsze 3 lata to lejesz paliwo, wymieniasz filtry i oleje, później nasze drogi robią swoje ale to w każdym aucie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]