Ułamał się nawet bagnet do pomiaru oleju- okazało się, że to wina plastikowej końcówki niedopasownej do silnika. Pozdrawiam twórcę Citroena C3.
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów fatalna- podczas jazdy na zimnym silniku wyskakują biegi. Diagnoza jest bardzo trudna- w serwisie powiedziano, że naprawa kosztuje 20 tys. zł (!)
1,0
Układ jezdny
Wszystko co możliwe psuje się po kilku miesiącach nawet wtedy, gdy unikasz co większych dziur.
Komfort
3,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja naprawiana co sezon.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód pali 10 l LPG/100 km na trasie przy oszczędnej jeżdzie.
1,0
Stosunek jakość/cena
Polecam ten wóz osobom bogatym o mocnych nerwach.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu 2 lat wymieniłem prawie wszystko. Najdroższy samochód w moim życiu. Wspomniany wyżej bagnet do pomiaru oleju przelał czarę goryczy.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zepsuło się m.in.: wahacz do drzwi, zamek maski z przodu, zamek tylny, klimatyzacja (co 4 miasiące), czujniki temperatury silnika, wentylator chłodnicy, automatycznia skrzynia, hamulce (zapieczone), amortyzatory itd, odkręcające się śruby u kół, radio, paski. O rdzy nie wspomnę. (w 18 miesięcy).
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]