Układ elektryczny
: Bardziej elektronika - "inteligentna" praca wycieraczek, sterowanie oświetleniem itp.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Klekocze tył. Irytujące.
Inne
: Stuka przekładnia. Denerwujące.
4,0
Całokształt
Auto ma niezły klimat, jest przyjemne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ma tylko 75KM i niestety to czuć - C3 z tym silnikiem nie jest sprinterem. Pozwala na spokojną jazdę z rozsądną prędkością. Odrobinę za głośny.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą szybko i bez najmniejszych problemów, dobrze zestopniowana.
3,0
Układ jezdny
Przekładnia okropnie hałasuje. W ASO mi wmawiają, że to tak ma być, ale jak zacznie bardziej grzechotać, to będę domagał się wymiany.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę przeszkadzają przednie słupki, ale nie ma problemu, żeby się trochę przechylić, w końcu nie jest ciasno.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach, można sobie idealnie dopasować.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie grzeje, klimatyzacja chłodzi, skutecznie odcina od smrodu spalin z zewnątrz. Wszystko bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jak w samochodzie kompaktowym. Z tyłu mniej komfortowo, ale podróż nie jest męcząca. Spory bagażnik jak na auto z tego segmentu.
2,0
Wyciszenie
Po 1.000 km zaczęło klekotać tylne zawieszenie. Na razie ASO wymieniło jeden amortyzator i jest ciszej, ale drugi też zaczyna dawać znać o sobie.
Hałasuje przekładnia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie przeglądy i naprawy miałem darmowe, więc jeszcze nie wiem.
Spalanie b. przyzwoite: średnio 6.2 - 6.8 l/100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Po klikunastotysięcznym rabacie cena jest adekwatna do samochodu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lekko stukał zamek bagażnika. Naprawione od ręki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych awarii, spisuje się rewelacyjnie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]