Piszcie do mnie. Fotki na maila wysyłam. Oto moj email: mateusz_mika@o2.pl,
18 lat temu
Silnik 1.1 i 61KM 45kW
Rok produkcji 2003
Przebieg:
4 tys. km
4,54
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Maleńki tuning. Wydech ulter duet. Tzn. Rura z lewej i prawej. Filtr stożkowy, zestaw K&N, świece BRISK DOR15LGS. Auto odpręzone maksymalnie. O dziwo idze, jest szybsze od 1,4!!! NAPRAWDE POLECAM TĄ JEDNOSTKE! Ciekaw jestem jakby szło 1,4 po takich zmianach... W każdym badź razie powietrze w obudowie filtra bardzo sie nagrzewało i trzeba było cos z tym zrobic... :-)
2,0
Skrzynia biegów
Biegi haczą! Na dodatek od zwiększonej mocy zaczyna nawalac sprzegło. Tutaj tuning sprowadza sie raczej do nakładek na pedały...
4,0
Układ jezdny
Zbyt duze wspomaganie! Trzeba sie nauczyc. Zbyt duze przechyły na zakrętach. Na wiosne zakładam zawieszenie PLATIMEX (-30mm w dół). Jesli ktos ma to piszcie do mnie jak sie sprawuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Wiosna = musze przyciemnic szyby...
5,0
Ergonomia
Szkoda ze Citroen nie umie wytłumiac drzwi pod audio. Wszystko wali i trzeszczy pod głosnikami. Trzeba do tego samemu sie zabrac.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie potrzeba klimy... Autko słabo sie nagrzewa w środku. Komfort z jazdy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na autko o tych gabarytach zmieściłem w nim 6głośników i tubę! I jeszcze zakupy mamy!
5,0
Wyciszenie
Teraz jest doskonale. Wczesniej denerwował mnie tłumik wykonany z blachy na konserwy :-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na poziomie 7 litrów (ale w tuningu sie to nie liczy). Nawet gdyby było na poziomie 10l dałbym 5.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Denerwujące uszczelki dachowe. Po pewnym czasie puszczaja...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Marne hamulce. Problem rozwiazują tarcze brembo za 150zł i klocki FERRODO. POLECAM!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 i 61KM 45kW
[l/100km]