Silnik
: Ciągłe i nieustające a zarazem kosztowne w naprawach usterki instalacji zapłonowej, wtryskiwaczy, reduktora, śprzęgła
1,0
Całokształt
Jestem posiadaczem C3 Picasso w wersji z oryginalną fabrycznie montowaną instalacją gazową LandiRenzo. Rocznik 2012. W życiu nie widziałem takiego gówna jak ten samochód. Średnio co 2 miesiące w serwisie. Po o 120 000 km zaczęły się usterki praktycznie wszystkiego. Ta fabryczna instalacja to największy szajs w tym samochodzie - notorycznie powoduje usterki świec i cewek (tak co 5000 km do wymiany). Wtryskiwacze średnio co rok do wymiany (koszt to ok 1200 zł). Ogólnie nie polecam - w życiu już bym go nawet za darmo nie wziął.
Wrażenia
1,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 95KM 70kW
[l/100km]