Silnik
: Sportowe wałki rozrządu, specjalny wydech, podniesiony CPU wszystko to, aby autko się ładnie kręciło do zablokowanej elektronicznie wartości 7200obr.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Wydaje się że skrzynia nie da rady przy długiej dynamicznej jeździe.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
122KM ma VTS, natomiast 110 VTR i skrzynię senso drive (automat). Auto wymiata jak się go wysoko kręci (do ponad 7000R). Osiągi znakomite 8,3s-100km, leci ok 205km. Radzi sobie z benzynami na turbie z mocami 150KM.
4,0
Skrzynia biegów
Lewarek długi skok, biegi zawsze wchodzą jednak lewarek ma już luz w położeniu neutralnym.
5,0
Układ jezdny
Twardo, sztywno i tak ma być w małym szybkim autku.
Komfort
5,0
Widoczność
Super pewne i bezpieczne auto.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic super.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu za dużo w tyle za mało. Auto dla dwojga dorosłych:)
5,0
Wyciszenie
Jestem zaskoczony wersją VTS, ma więcej wygłuszeń niż VTR, Pomimo tego że jest dużo sztywniejsze jest cicho i nic nie trzeszczy ani nie stuka. Pominę rozmiar opon, seryjnie R16/195/45:)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najlepsze osiągi przy najmniejszym spalaniu na rynku takich samochodów. W teście auto-świata z dnia 03.2009 przyspieszenie na drugim miejscu w swojej klasie za Mini S 170KM. Autko szczerze polecam.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V VTR 122KM 90kW
[l/100km]