Zawieszenie
: Bardzo fajne prowadzenie. "Aktywni" kierowcy bardzo go polubią.
4,0
Całokształt
Bardzo przyjemny samochód miejski. Dla dwóch osób zupełnie wystarczający. Wadą jest stosunkowo paliwożerny silnik, zaletą atrakcyjny wygląd.
Wrażenia
3,0
Silnik
Kultura pracy co najwyżej średnia. Spalanie stosunkowo wysokie, tyle dobrego, że jest trwał i szybko sie rozgrzewa :)
4,0
Skrzynia biegów
Zautomatyzowana skrzynia nosiła nazwe SensoDrive, później MCP, ETG. Tak czy siak w mieście daje wytchnienie dla lewej nogi, po nauczeniu się jej zachowań i reakcji jazda jest płynna i przewidywalna.
5,0
Układ jezdny
Sztywno, ale prowadzi się wyśmienicie.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra. Duże szyby, w połączeniu z czujnikami cofania dają miejskiego pogromcę.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z racji mało oszczednego silnika ciepło robi się w mgnieniu oka, w połączeniu z automatyczną klimatyzacją zima nie stanowi wyzwania. Latem z racji małej kubatury kabiny żadne temperatury nie są straszne. Mocny punkt.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dwie rosłe osoby jadą komfortowo, z tyłu do 170cm wzrostu też, ponieważ jest szeroko.
3,0
Wyciszenie
Bez rewelacji. 72 dB przy 130km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dotychczas samochód nie sprawia żadnych problemów. Upierdliwe jest wyważanie fabrycznych obręczy aluminiowych bez tzw" przelotki", zdecydowanie wyższy koszt usługi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Zdecydowanie korzystnie kształtuje się stosunek jakość / cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cisza i spokój
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]