Układ hamulcowy
: NO i jest śliczny - oglądają się na niego i lukają
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Liczyłem że silniczek 1.4 będzie wciskał bardziej w fotel no ale tragedii nie ma zwija się szybciej jak go się wkręca na obroty no i zapala się DIODA przy 5tys.obr. by zmienić bieg na kolejny
ja mam wersje VTR
5,0
Skrzynia biegów
nie raz wsteczny nie chce wskoczyć ale to sporadycznie się zdarza zresztą w innych autach też tak się robi
5,0
Układ jezdny
drogi dobrze się trzyma i ma SUPEROWE HAMULCE
Komfort
5,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu SUPER i pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BdB
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
myślałem ze będzie ciszej a tu po wyżej 100 zaczyna szumieć
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali mi przy mieszanej jezdzie od 7.6 do 8.2 a liczyłem na mniej
5,0
Stosunek jakość/cena
ja dałem za swojego 26tys. i jestem bardzo zadowolony a ma wszystko od klimatroniku poprzez czujniki cofania i pełną elektryke
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odgrzybianie KLIMY i coś nieraz w nim skrzypi ale to chyba amortyzatory
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]