Układ elektryczny
: Wszystkie styki/złączki korodują
4,0
Całokształt
Kupiony z firmy do firmy. Bity co chwila. Jeszcze tylko nie był dachowany. Rdzawy metallic. Zawieszenie robione po 175 tys. chyba pierwszy raz
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie do zajechania. Niezbyt załadowany nieźle śmiga spod świateł tak do 80-90 km/h, później trochę słabo.
3,0
Skrzynia biegów
Nieprecyzyjna, duże luzy na dźwigni. Wrzucenie 5 wymaga zamachu \"zza ucha\"
3,0
Układ jezdny
Prawie jak terenówka na wysokich oponach 155/80 można nie uważać na krawężniki i jeździć przez trawniki (pogotowie elektryczne dojedzie wszędzie). Na kręte drogi i szybkie łuki tylko dla ludzi o mocnych nerwach.
Komfort
3,0
Widoczność
Po 2 latach jazdy - tylko na czuja.
3,0
Ergonomia
Późny Gierek.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewnica ok. Latem masakra jak w korku nagrzeje się blacha.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam metr 65 to się mieszczę. Trochę lepiej niż w 126p...
2,0
Wyciszenie
Goła blacha i skrzypiące plastiki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jazda za grosze.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawsze jest coś do podłubania dla majsterkowicza.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
170 tys. km docisk sprzęgła zabrzęczał i rozsypał się po ulicy
warsztaty nie mogą naprawić hamulców na dłużej niż 3 miesiące -te tańsze:)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 60KM 44kW
[l/100km]