Niedoceniany ! Auto jest bardzo lekkie i bardzo szybko przyspiesza, trochę hałasuje ale jak to diesel.
3,0
Skrzynia biegów
Mogłaby być precyzyjniejsza.
4,0
Układ jezdny
Dobre kąty zawracania, prowadzi się dobrze, aczkolwiek ma wąskie opony i jest wysoko zawieszony, to się czuje.
Komfort
3,0
Widoczność
No do przodu bez zarzutu :-) ale do tyłu, trzeba się przyzwyczaić do nienajwiększych lusterek
4,0
Ergonomia
Bez specjałów, ale też bez problemów
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje ładnie zimą, klima przydałaby się
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku niezbyt dużo miejsca, ale starcza, wszystko pod ręką
2,0
Wyciszenie
Słychać przede wszystkim wszystko co uderzy w podwozie, poprzez duże pudło rezonansowe z tyłu :) W czasie deszczu spory hałas. Silnik też głośny jak to w dieslach, ale nie jest znowu aż tak źle. W trasy jeżdżę długie i nie przeszkadza to.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No i tutaj wygrywa z konkurencją ! Jak ekonomicznie to 5 spali po mieście, też nie przekracza 7, zwykle średnio 6,2 gdy tankuje do pełna.
No właśnie, co ciekawe, zużycie paliwa rośnie
mocno po przekroczeniu 125km/h ! do 7,5 litra nawet.
Jeżdzę dość szybko w trasie trzymam 120-130km/h cały czas, wtedy pali trochę więcej ale 6,5 nie przekracza.
Koszty - bardzo małe, on zalicza się do najtanszych w naprawie aut na rynku, porównywalny z Peugeotem 205 jesli chodzi o ceny ! Super !
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
toporny to i się nie psuje, ale plastiki mogłyby być lepsze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Natankować i jezdzić ! Silnik wytrzyma z tego co wiem 350tys bez problemu ! Zawieszenie bardzo tanie w naprawie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 D 69KM 51kW
[l/100km]