...pakowny z bardzo elastycznym silnikiem...o wyglądzie prosiaka...ale czym jest wygląd przy tej wdziecznosci w eksploatacji ktora funduje nam samochod...polecam wszystkim firmom i nawet rodzinom ktore maja mniejsze budzety domowe...malym kosztem mozna obic tylna zabudowe wykladzina i miec przytulne autko...(pisze bo widzialem takie wlasnie wersje)...
Wrażenia
5,0
Silnik
...samochód ma nakulane ponad 300 tys. km...i jezdzi rewelacyjnie...nigdy nie zawiodl na trasie...samochod jezdzi u nas w firmie i ma wielu kierowcow naprawde dla firm rewelka...auto zupelnie odporne na idiotów ktorym sie wydaje ze z firmowa fura mozna robic co sie chce...
4,0
Skrzynia biegów
...zadnej ingerencji przez 300 tys i super chodzi...dla mnie bomba...
4,0
Układ jezdny
...tyle co najezdzilem tym autem wydaje mi sie ze jak na samochod tej klasy jest super...i jestem naprawde milo zaskoczony samochodem tej klasy...dobrze sie trzyma nie zachowuje sie dziwnie na drodze...ewentualnie troche podskakuje na koleinach ale to tez przez waskie opony...
Komfort
4,0
Widoczność
....jest dobra...zew lusterka w pelni spelniaja swoje zadanie, a boczne szybki mimo tego ze wydawaloby sie ze sa dosc daleko tez poprawiaj widocznosc na boki...
5,0
Ergonomia
...ładowny pakowny bomba...do niedawna fiat szczycil sie ze doblo jest pierwszym autem tej klasy do którego wchodzi paleta EURO, ale zapomnieli ze Citroen zrobił juz to wczesniej...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
...tu jest tez nap[rawde dobrze choc irytujace bywaja skrajne nawiewy przez ktore zawsze dostaje sie troche zimnego powietrza wprost z podszybia samochodu...co przy temp. ponizej 0 bywa załamujące...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
...posiadam wersje 5 osobowa i najlepiej maja pasazerowie z tylu pozniej kierowca a na samym koncu pasazer obok kierowcy...brak regulacji prawego fotela moze wysokie osoby doprowadzic do pasji...choc i do tego mozna sie przyzwyczaic
4,0
Wyciszenie
...nie oszukujmy sie pojecie wyciszenia nie istnieje przy predkosciach powyzej 100, ale radia da sie posluchac...przyjemny dieslowski klekocik...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dla mnei bomba...taki przebieg i auto pali do 6.5 litra ropy...czego chciec wiecej od samochodu ktorym jezdza wszyscy w firmie...
5,0
Stosunek jakość/cena
...najtanszy samochod tej klasy jest drozszy od citroena o jakies 14 tys(sprawdzalem)...lepiej te 14 wykorzystac w jakis przyjemniejszy sposob a miec autko ktore funduje naprawde duze oszczednosci w budzecie...jesli chodzi o serwisowanie polecam robienie tylko do momentu gwarancji...te same czesci mozna kupic duzo taniej w sklepach motoryzacyjnych...przykladowo wymiana przegubu kosztowala mnie 400 ponad zlotych w serwisie...a za 800 zlotych z czesciami wymienilem u dobrego mechanika jeszcze 3 przeguby rozrzad olej...serwisy citroena to siec bezmozgow i chamow o czym mialem okazje sie przekonac...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
...gdyby nie to ze serwis czasami co nieco zle zamontowal po naprawach eksploatacyjnych to 100% bezawaryjności...(mam tu na mysli linke hamulca recznego ktora wyskakiwała z pancerza i powodowała grzanie hamulców...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
...tu juz wogle...100% bezawaryjnosci...lepiej jak w mercu...
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 D 69KM 51kW
[l/100km]