jężdżę nim głównie na ryby-dobra "terenówka"Robert,
19 lat temu
Silnik 1.8 D 69KM 51kW
Rok produkcji 1992
Przebieg:
134 tys. km
3,54
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Zwykły cichy,dobry,ekonomiczny i b.elastyczny diesel.
4,0
Skrzynia biegów
rozumiem,że przełożenia dobrano do 765 kg ładowności,ale dla auta,które nie wozi towaru to biegi są za krótkie-stąd jazda powyżej 110 km/h to efekt powyżej 6l/100km i wrzeszczący silnik,który mógłby cicho pędzić to lekkie auto z v=140km/h i palić 5 z haczykiem.
Zawalidroga na autostradzie-nie wykorzystany dobry silnik!!!
4,0
Układ jezdny
b.słaba jakość tulei stabilizatora przód i wahaczy przednich!
Mimo wspomagania b.tępe hamulce-chociaż nie wożę ładunków.
Nie wyobrażam sobie zatrzymać tego auta z 765 kg przy nawet 100/h.
Komfort
3,0
Widoczność
tylko przód i lustra boczne
2,0
Ergonomia
w wojsku jeździłem UAZ-em było tak samo!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
gorąco środkiem i lodowato bokami-efekt marznące boczne szyby!!!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brak przestrzeni !
2,0
Wyciszenie
Przegroda silnika wyciszona ok,ale kabina-jedziesz jak w puszce po farbie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena jest ok.-kupiłem to bezawaryjne auto gdy miał 3 lata i 85 tys.km i zapłaciłem 13.500 za 5-osobowego.
Jakość wszystko jest rewelacja poza karoserią!!
Mam polską edycję C15-wypust NYSA-POLAND i jakość zabezpieczenia nadwozia przed korozją jest BEZNADZIEJNA(nasi zawsze takie auta robili).Gdybym nie kontrolował na bieżąco i nie usuwał pierwszych oznak wielkiej korozji to mój 4-letni c15 nie miałby już podłogi i wielu innych blach.Uszczelniać trzeba łączenie dachu bo nabiera wody!!!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek!
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 D 69KM 51kW
[l/100km]