Silnik
: Potężne zaskoczenie 'in plus'. Samochód cały może się rozsypać, może być cały przeżarty rdzą, a silnik i tak nie zapomni jak to się robi. Równo i solidnie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Rdza!
Układ hamulcowy
: Trzykrotne naprawy
4,0
Całokształt
Idealny jako firmowy samochód-incognito. Jest fatalną wizytówką i świetnie robi za antyreklamę (wizualnie).
Jako murzyn od czarnej roboty - wymarzony. Utrzymanie to właściwie tylko paliwo, zaniedbany i zapomniany może zjeździć cały świat. Z dobrą taśmą klejącą i śrubokrętem naprawi się niemal wszystko.
Prawdziwy paker - sprinterem nie jest i nie będzie(górki na Zakopiance są mu straszne), a na klatę weźmie dwa razy więcej niż dopuszczalnie i się nie przejmie..
Wrażenia
5,0
Silnik
Potężne zaskoczenie 'in plus'. Samochód cały może się rozsypać, może być cały przeżarty rdzą, a silnik i tak nie zapomni jak to się robi. Równo i solidnie.
3,0
Skrzynia biegów
Bardzo krótkie pierwsze trzy przełożenia skutkują świetnym przyspieszeniem. Spore luzy po sporym przebiegu, ale to też ma swój urok. Nie zawiodła.
3,0
Układ jezdny
Bez wspomagania, ale do opanowania.
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba do tyłu, wiadomo - paka bez szkła.
3,0
Ergonomia
Cóż się spodziewać po projekcie '78. Topornie, ale nie oto w nim chodzi.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Blaszana, nieizolowana paka robi za piekarnik już przy lekkim słońcu. Chłodzenie tylko zimą..
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tym problemów nie ma. Nawet wygodna tylna kanapa
2,0
Wyciszenie
Obecność pasażera zmusza do jazdy w milczeniu, albo ze zdartym gardłem. Powyżej 90 km/h atakuje bębenki..
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy spokojnej jeździe, obciążeniu 300kg 5,5l w trasie, 6l w mieście. W zimie pije litr więcej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na ćwierć miliona kilometrów i ponad 40 letni design auto nieśmiertelne
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sporo ognisk rdzy, sporo uciążliwie hałasujących elementów, sporo elementów wysłużonych. I tak całkiem nieźle