Inne
: ilość miejsca, przyśpiecznie, ale szczególnie spalanie, bo ostatnio mam wrażenie, że nafciarzom chyba się kalkulatorki popsuły!!!
5,0
Całokształt
doskonale wiedziałam co kupuję i od wyjazdu z salonu mam poczucie, że dostałam to czego się spodziewałam, czyli mały, ekonomiczny i zwinny samochód, który już nie raz pokazał większym gdzie ich miejsce
Wrażenia
5,0
Silnik
przyjemny dźwięk, szczególnie podczas wyprzedzania :)
4,0
Skrzynia biegów
czasem "jedynka" opiera się przed wbijaniem
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
przód - świetny, tył - są minusy, ale nadrabiają je lusterka, warto uważać na skrzyżowaniach, bo inne samochody lubią się chować za listwą
5,0
Ergonomia
wszystko jest "pod ręką"
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w upalne dni przydałaby się klimatyzacja, ale przy odpowiednim otwarciu szyb nie jest konieczna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jeżdżę sama i mile zaskoczyła mnie ilość miejsca z przodu, z tyłu też nie jest najgorzej, jak na takie maleństwo... nawet bagażnik jest większy niż mogło się wydawać - po odpowiednich kombinacjach wchodzą do niego dwie skrzynki piwa :)
5,0
Wyciszenie
choć trzeba lubić "dźwięk" pracy samochodu, bo trochę jednak go słychać, ale za to nie musiałam inwestować w wątpliwej urody obrotomierz
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przyjemnie zaskoczyło mnie również niskie spalanie, choć przeglądy mogły by być tańsze
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłam C1 1,0i M5 Flirt 5d, więc chcąc uzupełnić wersję podstawową o kilka drobiazgów musiałam dopłacić, jednak było 4 tys. upustu w cenie i pakiet ubezpieczeń za 2,9%, co niemal pokryło wydatki na niebieski lakier, centralny zamek, alarm i radio, poza tym dealer dorzucił co nieco od siebie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w ASO wymienili mi wlew do baku, bo nie dało się zatankować, ale oprócz tego wszystko gra... odpukać!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
podwójnie odpukać!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 68KM 50kW
[l/100km]