polecam - wzbudza zainteresowanie na ulicy (nie tylko pań) , nietuzinkowa stylistyka no i to niskie spalanie. dla tych co już mają dosyć patrzenia na Pandę , Seicento itd
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik bardzo elastyczny no i wydaje taki dźwięk jak trabanty 30 lat temu ale mi osobiście bardzo się podoba , kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Skrzynia biegów
częste problemy z wrzuceniem jedynki ale to już przypadłość wszystkich cytryn
5,0
Układ jezdny
super trzyma się drogi, układ precyzyjny
Komfort
4,0
Widoczność
troszkę słabiej z tyłu ( za mała wycieraczka!) ale reszta ok
5,0
Ergonomia
cikawie rozplanowana deska rozdzielcza, gadżeciarski układ sterowania nawiewami, plastiki nie najgorszej jakosci i ogólnie wnętrze milutkie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
cieplutko robi sie już po chwili, odraszanie szyb tez szybkie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca tyle co w samochodzie klasę wyżej, z tyłu nie jest najgorzej
3,0
Wyciszenie
3 cylindry robią swoje, ale ten dźwięk silnika zapewne spodoba się wielu osobom bo sprawia wrażenie podrasowanego - ma swój urok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak narazie spalanie bardzo niskie co jest duzym plusem przy dzisiejszych cenach benzyny
5,0
Stosunek jakość/cena
dostałem w salonie łączny rabat 4200 więc była to korzystna oferta zwłaszcza ze obecnie nie ma już żadnych
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak narazie bez zadnych usterek, za krótko go użytkuję
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 68KM 50kW
[l/100km]