Silnik typowy do miasta - na 2 biegu ładnie wkręca się na obroty ..aż do 100km/h na liczniku. Na trasie mało elastyczny - ale to jest właśnie prawdziwe autko miejskie :) Praca silnika wymaga przyzwyczajenia - w końcu to 3 cylindry!
4,0
Skrzynia biegów
Biegi przyszykowane także pod jazdę miejska - skrzynia dość precyzyjna (... w końcu to TOYOTA ;) )
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie sztywne ale raczej wygodne - autko bardzo zwrotne - poprawna praca układu kierowniczego - dobre wspomaganie. Na trasie przy zakrętach łapie przechył wymagający przyzwyczajenia, jednak do jazdy sportowej sie raczej nie nadaje!
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu dobrze, jednak patrząc do tyłu jest spory kąt martwy przez słupki końcowe auta i wysunięte zagłówki.
4,0
Ergonomia
Wszystko jak należy!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu pojawia się problem - za słaby nadmuch na szyby - spore parowanie :(
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na typowego mieszczuch jest nieźle - bardzo pozytywnie z przodu i wystarczająco z tyłu - no oczywiście dla 2 osób - to autko 4 miejscowe!
3,0
Wyciszenie
Tu by się przydało wyciszyć - 3 cylindry robią swoje!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dokładnie w zgodzie z producentem 5,5 litra w mieście i tego się trzyma!
3,0
Stosunek jakość/cena
Powinno być tańsze !!!!!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Panowie w serwisie zapewne po raz pierwszy zakładali alarm do mojego C1 i zawalili sprawę! Problemy! Najprawdopodobniej przy tej okazji uszkodzili także przycisk do śwwiateł awaryjnych ... zacina się.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na pierwszym przeglądzie po 2 tyś km panowie z serwisu pokiwali głową ..." no no - jak nigdy - brak wycieków!!! Silnik czysty"... ale to jest jak juz pisałem w połowie TOYOTA... i wszystko jasne!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 68KM 50kW
[l/100km]