Silnik
: biorąc pod uwagę, że to najmniejsze i najtańsze auto to doskonale. Nie nadaje się jako auto rodzinne. Do jazdy \"wokół komina\" doskonały. Bierze go ten kto pierwszy wstanie.
4,0
Całokształt
dobrze bo za dużo oszczędzano na wnętrzu
Wrażenia
3,0
Silnik
jak na 3 cylindry doskonale, wibracje tylko przy schodzeniu z obrotów nieco powuyżej 1000. Lubi wyższe obroty, ale gdy nie potrzebujemy mocy chętnie pracuje na niskich. Smieję się, że to V6 ale w fabryce zapomieli zamontować drugiej połówki. Niepokoi mnie bo czasem słyszę łańcuch rozrządu lub któryś z popychaczy
3,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą dobrze, długie zestopniowanie przełożeń. Nieprecyzyjna dźwignia można użyć 3 zamiast 1
3,0
Układ jezdny
na gładkim super na kostropatym głośno. Dobre prowadzenie szeroki rozstaw kół
Komfort
4,0
Widoczność
nie ma problemów
3,0
Ergonomia
ośw. wew. - czujnik tylko w drzwiach kierowcy, brak ściemiacza, jeden pilot centralnego zamka, kierowca steruje tylko swoją szybą, wysoki prog załadunku, bardzo słabe plastiki wnętrza - rysują się, brak regulacji wysokości pasów, brak zabezpieczenia przed ponownym przekręceniem kluczyka na pracującym silniku - ZA DUŻO OSZCZĘDNOŚCI
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
silnik szybko się nagrzewa, wydajna klimatyzacja. Mała kabina podatna na działanie ogrzewania / chłodzenia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo przestronnie, na początku zapominałem że jadę \"maluchem\" z tyłu mieszczę się ale \"tylko za karę\" ( 100 kg 190 cm )
3,0
Wyciszenie
słychać zawieszenie na kostropatym asfalcie, nie wyciszony bagażnik po położeniu siedzeń mocno słychać nadkola i wydech.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie miałem auta do tak dynamicznej jazdy w mieście przy tak małym zużyciu paliwa
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie bez problemow
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie bez problemow
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 68KM 50kW
[l/100km]