Silnik jest troszke głośny (3 cylindry) ale za to ekonomiczny i ma buta jak na 68 KM. Fajnie przyspiesza 2 i 3 bieg jak by miał wzbić się w powietrze.
4,0
Skrzynia biegów
Nieraz wsteczny nie wchodzi za pierwszym razem (szczególnie w zimie).
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi. Jest bardzo sztywny. Jak wpadnie się w studzienke lub jakoś dziure to ją czuć pod pupą i na całym ciele.
Komfort
3,0
Widoczność
Przód dobrze. Tył może być szerokie słupki ale można się przyzwyczaić. Wielki plus za duże lusterka zewnętrzne jak w busie.
5,0
Ergonomia
Wszystko dobrze. Szkoda tylko że brak zamykanego schowka (jest za dopłatą) i zegarka przyzwyczaiłem się do tego gadzetu (zegarek mam w radiu). Brak otwierania bagażnika ze środka (jest na kluczyk denerwujące musze wyłanczać silnik aby coś schować). Tylnia wycieraczka mogła by być dłuższa o kilka cm.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się dość szybko w zimie po ok 3-4 km a jak zacznie grzać to trzeba się rozbierać. Chłodzi dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód bardzo dobrze. Tył tak sobie ja tam nie jeźdze woże tam zakupy. Żadko ktoś jeździ z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Głośny jest ale fajnie furczy mi to nie przeszkadza dobry sprzęt grający mam.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny! Trasa 5 - 5,5 (szybka jazda) miasto 6 - 6,5 (przy dużych mrozach i na odcinku 8 km)
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 31 tyś kupiłem wersie Flirt z ubezpieczeniem gratis oraz wspomaganiem kierownicy, kolor srebrny metalik, wersja 5 - dzwiowa, diler dołożył centralny zamek gratis od siebie i dywaniki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać na szczęście. Dopiero mam go 18 miesięcy. Zacina mi się zamek od klapy bagażnika (jest narażony na bród) zobaczymy co powiedzą w servisie na przeglądzie na 30 tys
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 68KM 50kW
[l/100km]