Zawieszenie
: przednie amortyzatory, w poprzednim aucie
4,0
Całokształt
Kupiłem to auto po sprzedaży poprzedniego C-elysee, z pełną świadomością jego wad i zalet. Tym razem jednak wziąłem automat 6-biegowy i dołożyłem od razu w salonie instalację LPG. Jest to wersja wyposażeniowa More Life, kosztowała mnie 54 tys zł. Nie znalazłem tańszej oferty innego NOWEGO auta z takim wyposażeniem, silnikiem, skrzynią biegów i dołożonym LPG.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wystarczający do tego auta, ładnie wkręca się na obroty, oszczędny. Ostatnio rozwiązano problem z blokującymi się obrotami przez nowe oprogramowanie.
4,0
Skrzynia biegów
To moje pierwsze auto z automatem, czytając testy i opinie tego auta z wcześniejszą wersją 4-biegową automatyczną nie zdecydowałbym się na to, ale jak się pojawiła wersja 6-biegowa - zaryzykowałem. W porównaniu do manuala trochę wolniej zbiera się na starcie, ale nadrabia kulturą pracy i oszczędnością, przy wyższych prędkościach na 6 biegu jest wyraźnie ciszej i uzyskujemy mniejsze spalanie
4,0
Układ jezdny
Miękko, raczej do spokojnej jazdy niż sportowego zacięcia
Komfort
4,0
Widoczność
bez zmian od 2012
4,0
Ergonomia
bez zmian od 2012
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zmian od 2012, trzeba pamiętać tylko że teraz klimatyzacja jest z nowym czynnikiem i ew. serwis będzie kosztował dużo więcej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez zmian od 2012,dużo miejsca z tyłu na nogi
3,0
Wyciszenie
goła blacha razi z każdej strony, wyciszenia tyle co kot napłakał
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG wymusza coroczne przeglądy i częstszą wizytę w serwisie
5,0
Stosunek jakość/cena
optymalne
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w tym aucie brak, w poprzednim też nie było
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w tym aucie brak, w poprzednim przy 50 tys były wymieniane przednie amortyzatory (stuki w lewym, wydajność poniżej 40%), przy 60 tys pojawił się błąd katalizatora
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VTi 115KM 85kW
[l/100km]