Silnik
: Ładne autko, całkiem pojemne. Nie pali zbyt dużo i jest ponadprzeciętnie dynamiczny. Trochę mały otwór załadunkowy bagażnika i ogromne zawiasy od klapy gniotące bagaże.
5,0
Całokształt
Dobry samochód w dobrej cenie. Zobaczymy jak będzie z niezawodnością. Wersja Exclusive posiada większość potrzebnych rzeczy. W atrakcyjnej cenie można dorzucić czujniki parkowania, podgrzewane fotele czy alu 16cali.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przy małych obrotach przyspiesza wystarczająco a przy tym umiarkowanie pali. Przy większych obrotach robi się całkiem dynamicznie i nieco głośno ale dźwięk silnika jest dość przyjemny.
4,0
Skrzynia biegów
Może być. Bywały lepsze ale tragedii nie ma.
3,0
Układ jezdny
Z kołami 16 cali jest nieco twardo ale wygląd rekompensuje wszystko. Trzymanie w zakrętach zadowalające. Na rajdy się raczej nie nadaje.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok
5,0
Ergonomia
Kto jeździł wcześniej Citroenem odnajdzie się bez problemu. Informacje z komputera wyświetlane na środkowym wyświetlaczy trochę rozpraszają. W tańszej wersji chyba są na wyświetlaczu między zegarami co jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na gabaryty samochodu nie ma sobie równych.
3,0
Wyciszenie
Przy prędkościach poniżej 90 km/h daje radę. Powyżej słychać i silnik i opływające samochód powietrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciężko powiedzieć po takim przebiegu. Komputer pokazuje średnie spalanie 7,1 l/100km. Jazda pół na pół miasto i trasa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tanio. Wersja Exclusive jest wszystko co potrzeba za naprawdę rozsądne pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
-
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
-
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VTi 115KM 85kW
[l/100km]