Przeniesienie napędu
: Daje radę w terenie i do wyciągania skutera z wody na nieutwardzonych brzegach. Ma 3 opcje przełączania napędu: na 1 oś, na 2 auto, oraz 3 rodzaj - 2 osie każda osobno
4,0
Całokształt
Duże szybkie i dobrze wyglądające auto
Wrażenia
5,0
Silnik
Wszystko ok. Bez zarzutu
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu
4,0
Układ jezdny
Przy ustawieniu na jedną oś pomimo że to automat mocno buksują przednie koła
Komfort
4,0
Widoczność
Byłoby lepiej ale po przesiadce z Visiovana C4 grnd picasso zawsze będzie gorzej
4,0
Ergonomia
Jest ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa szybko szyby też szybko odparowywują. Nie mam możliwości nastawienia zadanej temp.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 197cm i 105kg wagi. Zanim kupiłem siedziałem w kilku suvach i terenówkach ,m.in. w: murano, Q8, Pathfinderze, Dusterze, Fiacie Freemont, i z całą pewnością C-cresser ma najwięcej miejsca
2,0
Wyciszenie
Tutaj gorzej. Mój mechanik mówi że mam nie oryginalny tłumik dlatego...niewiem
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeden z dwóch minusów tego auta to spalanie. U mnie latem średnio 12.5 litra benzyny. Zimą troszkę więcej. Autostrada 150-170 podobnie ok. 12 litrów. Autostrada 120-130 10-11 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani w stosunku do tego co daje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic. Przepraszam czujnik paliwa wymieniłem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4i 170KM 125kW
[l/100km]