Bardzo wygodny samochód. Świetne siedzenia i zagłówki (!), widoczność rewelacyjna. Większe naprawy sporadycznie, trochę padają drobiazgi. Gdy ma się własnego mechanika naprawy za pół darmo (tanie części). Zawieszenie wręcz luksusowe, nie czuć dziur w mieście, w terenie też się b.dobrze sprawuje. Po opuszczeniu na parkingówkę możemy nie płacić za wapark. Przy mocniejszym silniku wszystkich odstawiamy.
Wrażenia
5,0
Silnik
125KM przy tak lekkim samochodzie, naprawdę rakieta. Mocne przyśpieszenie już od niskich obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem wsteczny nie wchodzi. Jednak lepszy wsteczny niż 2-jka (w nowszych modelach)
5,0
Układ jezdny
Super wygodnie, jednak do ostrych zakrętów zawieszenie zbyt miękkie. Po garbach można do 50km/h, w lesie podnosimy i też szalejemy. Po opuszczeniu nie założą blokady na koła. Rewelacja!
Komfort
5,0
Widoczność
Widać *wszystko*.
5,0
Ergonomia
Prostota i wygoda, wszystko pod ręką, logiczny rozkład. Dużo schowków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lato mocny nawiew (+szyberdach:), w zimie gorący nawiew po 5min.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu, z tyłu i w bagażniku. Na nogi, bary itd. Tylko wysokie osoby mogą mieć problem.
3,0
Wyciszenie
Od 90km/h średnio głośno, powyżej 140 traktor (silnik + wiatr)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety dużo spala (miasto 14l, trasa 10l). Przeglądy jeśli nie w ASO w umiarkowanych cenach przy poważniejszych sprawach. Po pierdoły polecam wycieczki na szroty - multum rzeczy w cenie dużego piwa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Znajdźcie mi lepszy samochód za 5000zł. Nie uda wam się.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
88r. więc pada trochę drobiazgów. Przyciski, zamek w drzwiach, kurek do baku, żaróweczki itp.