Wersja Driver XL Van z pełnym wyposażeniem. Zaskakująco komfortowy samochód
Wrażenia
5,0
Silnik
cichy na zimno również, bardzo dobre wyciszenie nawet przy większych prędkościach. Opcjonalnie bez utraty gwarancji power box - 145KM/360nM. Warto!!!
5,0
Skrzynia biegów
Dynamiczna i szybka. Przy większych prędkościach niskie obroty+cisza. Dodatkowo przy trybie eko niższe obroty, a dynami nadal super. Łopatki przy kierownicy w dostawczaku- rewelacja!
5,0
Układ jezdny
precyzyjnie i bezpiecznie. Elektrycznie "wspomagane" wspomaganie przy parkowaniu-super!
4,0
Karoseria
Wersja LOOK , a zderzak przedni czarny plastik- totalny absurd. Oprócz tego białe klamki,prowadnice,lusterka, listwy i tylny zderzak. Polakierowałem na własną rękę i juz mogę na niego patrzeć...
Komfort
5,0
Widoczność
Kamera 360, czujniki. Nic dodać, nic ująć.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu-Head UP itd, miejsca na kubki, schowki, stolik w siedzeniu pasażera.
Jedna wada- kupujesz auto dostawcze do pracy i wersji Driver wykładzina podłogi materiałowa - totalnie niepraktyczne , a nie można zamówić inaczej- nawet podpórka pod lewą nogę bez gumowego wykończenia. Dużo głębokich zakamarków w podłodze w okolicy foteli w sam raz na zbieranie się brudu...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
W kategorii dostawczych wyciszenie jest rewelacyjne i zawstydzi wiele, wiele aut osobowych średniej klasy ( do niedawna miałem audi a6 2009r i do 140-150 km/h jest prównywalnie!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest dobrze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1000km za wcześnie na ocenę
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
[l/100km]