Silnik
: Bardzo niskie spalanie. Nie jest to auto do sprintów. W trasie pali 5,4 średnio. Dwa razy goniłem samochodem po autostradach i w 4 osoby z pełnym załadunkiem przy 140-170 palił o dziwo 7,2!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: W zawieszeniu wymiana końcówki drążka. Niby pierdoła, samochód XTR - czyli że taki bardziej uterenowiony a po chyba 40 tysięcy wymiana. Szczęśliwie na gwarancji za co dziękuję serwisowi Citroena.
5,0
Całokształt
Samochód : przestronny, ma wiele niezłych rozwiązań wnętrza. Jest bardziej do przemieszczania się po mieście niż na autostradę. Biorąc pod uwagę, że 90 procent jeździmy po mieście to można na autobanie się przemęczyć.
Siedzenia bardzo wygodne, testowane na trasie Warszawa - Lizbona. Kręgosłup mam i żona też :) Bardzo podatny na wiatr. Ale spalanie tego samochodu jest moim zdaniem w czołówce. Polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Uważam, że ten samochód za tę cenę jest wart! Nie polecam control gripa - który ma ułatwiać wyjazd ze śniegu, piasku itp. TO jest coś co nic nie robi a kosztuje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam XTR, na razie oprócz żarówek w dużej ilości wymienianych, i w przednim zawieszeniu wymiany końcówki drożka ( ale na gwarancji- za co duży plus), nic z samochodem się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po przejechaniu 85 000, nie zanotowałem żadnej poważnej usterki!
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDI 92KM 68kW
[l/100km]