Silnik
: JAK NA TE 110 KM TO STRASZNIE MOCNY UCIĄGNIE NAPRAWDE DUŻO I JEST DYNAMICZNY ALE ZAWIESZENIE PSUJE RESZTĘ, CÓŻ TO DOSTAWCZAK A NIE CRX
3,0
Całokształt
WYGODNE ŁADNE I POJEMNE AUTO PRAKTYCZNIE BEZ ŻADNYCH AWARII, A JEST EKSPLOATOWANE DOŚĆ INTENSYWNIE PRZEZ DWÓCH KIEROWCÓW PIERWOTNIE MYŚLAŁEM O PODNIESIENIU MOCY ALE TERAZ STWIERDZAM ŻE BYŁOBY TO WYWALENIE KASY WADAMI JEST SERWIS I BŁĘDNIE USTAWIONY SYSTEM PRZEGLĄDÓW
Wrażenia
4,0
Silnik
MOCNY, ELASTYCZNY, OSZCZĘDNY, DELIKATYN PEDAŁ GAZU POWODUJE CZĘSTE ZERWANIE PRZYCZEPNOŚCI PRZY RUSZANIU ZWŁASZCZA PRZY ZAŁADOWANYM AUCIE, WRAZ ZE WZROSTEM PRZEBIEGU STAJE SIĘ CORAZ GŁOŚNIEJSZY I BARDZIEJ PALIWOŻERNY, PO DŁUŻSZEJ TRASIE ZAUWAŻALNA JEST GŁOŚNA PRACA WYDECHU TAK JAKBY MIAŁ SPORTOWY TŁUMIK W SERWISIE STD. NIC NIE WIEDZĄ NAJPEWNIEJ WYPALA SIĘ FAP
ALE UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W TYM SILNIKU PRZEGLĄDY SĄ CO 15000 KM JEŻELI KRĘCISZ WIĘCEJ NIŻ 4000 MIESIĘCZNIE. NIKT CI O TYM SŁOWA NIE POWIE WIĘC SAM SIĘ DOCZYTASZ W KSIĄŻCE GWRANCYJNEJ, KTÓRĄ DOSTANIESZ PRZY KUPNIE (POZDRAWIAM SALON CYTRYNKI Z GLIWIC)LUB TAK JAK JA NA PRZEGLĄDZIE
4,0
Skrzynia biegów
ZDECYDOWANIE BRAKUJE 6 BIEGU WTEDY ELASTYCZNOŚŚĆ BYŁABY INNA JAK I SPALANIE MNIEJSZE SKOKI LEWARKA PŁYNNE NIC NIE HACZY
3,0
Układ jezdny
NIERÓWNOŚCI WYBIERA POPRAWNIE DZIĘKI WYŻSZEMU ZAWIESZENIU (WERSJA XTR) PRZY PEŁNYM ZAŁADUNKU NIE HACZY TŁUMIKIEM O ASFALT NIESTETY W ZAKRĘTACH(OSTRE ŁUKI) MAŁA KATASTROFA KŁADZIE SIĘ BEZ RÓŻNICY CZY MA OPONY LETNIE CZY ZIMOWA C15 TO MISTRZ STABILNOŚCI W PORÓWNANIU DO NIEGO SZEDŁ JAK ZŁY BEZ RÓŻNICY CO MIAŁ NA PACE
NA PROSTYCH MIMO KOLEIN JEST OK MOŻE JEDNAK REZYGNACJA Z BELKI NIE BYŁA DOBRYM POMYSŁEM
Komfort
3,0
Widoczność
SŁUPIK PRZEDNIE SA OGROMNE MOŻNA W NIE ZAMONTOWAĆ WSKAŻNIKI, GŁOŚNIKI ITP. TYLE ŻE SKUTECZNIE OGRANICZAJĄ WIDOCZNOŚĆ NA BOKI ZWŁASZCZA NA WĄSKICH OSIEDLOWYCH DROGACH GDZIE JADĄCY \"PAN DO KOŚCIOŁA\" WAHA SIĘ CZY NA TYM SKRZYŻOWANIU TO MA PIERWSZEŃSTWO CZY NIE I PRUJE Z 20 KM/H MIESZCZĄC SIĘ AKURAT W MOIM SŁUPKU JA ZWALNIAM ON TEŻ ITD....
A POZA TYM MOŻE BYĆ LUSTERKA WIELKIE WSZYSTKO CO TRZA WIDAĆ, ZRESZTĄ PRZY COFANIU SĄ CZUJNIKI WIĘC ZAPARKUJE KAŻDY
3,0
Ergonomia
NEGATYWY:
-USTAWIANIE OPARCIA FOTELA (FRANCUSKA ZAPADKA)
-BRAK KONKRETNYCH SCHOWKÓW, WŁAŚCIWIE JEST TYLKO JEDEN TEN NAD KIEROWNICĄ A TEN PRZED PASAŻEREM NADAJE SIĘ DO TRZYMANIA MAPY I WIDELCA Z KFC
-BRAK PODŚWIETLENIA SKALI KĄTA POCHYLENIA LEFLEKTORÓW
-BRAK MOŻLIWOŚCI DOBRANIA FOTOCHROMATYCZNEGO LUSTERKA WSTECZNEGO
-REGULACJA OTWIERANIE SZYB OD C15 NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO
-ABY W PEŁNI WYKOŻYSTAĆ MOŻLIWOŚCI PRZEWOZOWE TEJ \"CIĘŻARÓWKI\" NALEŻY ALBO CAŁKOWICIE ZDEMONTOWAĆ KRATĘ ALBO ODCIĄĆ JEJ DOLNĄ CZĘŚĆ
INACZEJ LIPA
POZYTYWY:
-MAM WERSJĘ TAKĄ JAK CHCIAŁEM Z DZIELONYMI TYLNYMI DRZWIAMI I JEST SUPER NIC NIE OCIERA A I W GŁOWĘ WALNĄĆ ŚIĘ PRZY ZAŁADUNKU NIE DA RADY
-WIELKI PLUS ZA SKŁADANE LUSTERKA
-FOTELE TYLNE WYCIĄGAJĄ SIĘ ŁATWO I SZYBKO
-PODŁOKIETNIK I ŚRODKOWY TUNEL OK MOŻNA NA NIM OD TYŁU ZAMONTOWAC CB A GŁOŚNIK Z PRZODU
-NAVI Z ZESTAWEM GŁOŚNOGADAJĄCYM
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
DOBRZE GRZEJE ZIMĄ I CHŁODZI LATEM BEZ UWAG
ALE!!!!!!!!!!!:
PODCZAS DZIAŁANIA ZWŁASZCZA ZIMĄ DAJE SIĘ SŁYSZEĆ WYRAZNY ODGŁOS STUKANIA TAK JAKBY KTOŚ KLIKAŁ SZYBKO WŁĄCZNIKIEM ŚWIATŁA W DOMU SERWIS STWIERDZIŁ, ŻE TO \"PANA KIEROWCA WRZUCIŁ COŚ O ŚRODKA I TO STUKA\" POTEM \"NIE WIEMY Z JAKIEJ SUBSTANCJI JEST TO COŚ CO TAM WPADŁO I DLATEGO O RÓŻNYCH TEMP. KLIKA\",A NA KOŃCU \"TEN TYP TAK MA JUMPY TEŻ CZEKAMY NA AKCJĘ SERWISOWĄ\"
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
NA PRZODZIE I Z TYŁU OK ( JEST WIĘCEJ MIEJSCA BO TO WERSJA 5 OSOB. A NIE PRZERÓBKA Z 7 Z PONIESIONĄ PODŁOGĄ NA DODATKOWE FOTELE )
3,0
Wyciszenie
BYŁO CICHO JEST NIECO (ALE ZAUWAŻALNIE) GŁOŚNIEJ
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
BYWA TAK (W/G KOMPA SPISANE PO TRASIE):
4,8 JAK WYPRZEDZAJĄ CIĘ ROWERZYŚCI (PUSTY)
5,5-6,0 ZAŁADOWANY V+/-110KM/H
6,2-7,2 ZAŁADOWANY NA MAXA (KOŁA W NADKOLACH + PRZEDNI FOTEL) LUB V DO 150KM/H
6,5- I WIĘCEJ... MIASTO
PRZEGLĄDY I NAPRAWY TO INNA BAJKA. DILER (POZDRAWIAMY GLIWICE) ZAPOMINAŁ WSPOMNIEĆ ŻE PRZY DUŻYCH PRZEBIEGACH PRZEGLĄDY SĄ CO 15.000 KM. JAK W F.126 MAM AUTO OD 08.2010 TERAZ MA 105.000 I UAWGA ZA PRZEGŁĄDY Z WYMIANAMI I JEDNĄ NA PRAWĘ W ROKU 2011 ZAPŁACIŁEM
4289,88 ZŁ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
K A T A S T R O F A
W TYM NAPRAWA PŁATNA BYŁA JEDNA PADŁY TYLNE PIERŚCIENIE ABS I TAK: CZĘŚCI-40,05 ROBOCIZNA-98,40
NORMALNIE SZLAK MNIE TRAFIA JAK TO WSZYSTKO ZLICZAM NIE ISTNIEJE ŻADEN CHARMONOGRAM SZYBSZYCH PRZEGLĄDÓW WIĘC ZA KAŻDYM RAZEM DOPASOWUJĄ GO DO \"NORMALNEGO\" LIPA LIPA LIPA ILE RAZY MOŻNA WYMIENIĆ FILTR KABINY!!!!!!!!!!!!!!!!
COMBO PRZEGLĄDY MA CO 30000/50000 DOBLA CO 30000
A TU WIELKIE G.................!!!!!!!!!!!!!!!!!
3,0
Stosunek jakość/cena
BYŁOBY SUPER GDYBY NIE TE PRZEGLĄDY MIAŁEM KIEDYŚ STARA WERSJĘ FILMU \"TANGO I CASH\" I TAM K. RUSSEL POWIEDZIAŁ \" TO WSZYTKO... TO... JEDNO WIELKI PIE.... OSZUKAŃSTWO\" I TAK Z NIMI JEST,A NO I KONTAKT Z CITROEN POLSKA \"NIC NIE WIEM MY TYLKO REALIZUJEMY WYTYCZNE CENTRALI CITROENA\"
REASUMUJĄC NIE MA CO KUPOWAC NOWYCH SAM.!!!!!!!!! A JEŻELI JUŻ TO WARUNKI GWARANCJI I PRZEGLĄDÓW TRZA MIEC NA ODDZIELNYM DOK. Z ICH PIECZATKAMI A WTEDY T0 TY JESTEŚ NA PRAWIE I MOŻNA SIĘ SĄDZIĆ
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
CZĘSTO SPALAJĄ SIĘ ŻARÓWKI
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
SPALIŁ SIĘ PRZEKAŻNIK ODPOWIEZIALNY ZA WŁĄCZANIE NADMUCHU CIEPŁA DO KABINY LUB NA SZYBY A BYŁA ZIMA (2010),ALE DZIĘKI DOŚWIADCZENIU ZDOBYTEMU PODCZAS EKSPLOATACJI SAM.: F.126, ŻUK ITP. KIEROWCA WRÓCIŁ SZCZĘŚLIWIE Z TRASY
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDI FAP 110KM 81kW
[l/100km]