Jak czytam opinię poniżej, że komuś przy 50 tyś km, rozsypuje się zawieszenie i pada silnik, to mogę tylko wyobrazić sobie jak taka osoba eksploatowała ten samochód.No ale cóż, firmowe auto więc nie ma się czym przejmować, firma kupi nowy.
Jak dla mnie nie ma w tej klasie lepszej oferty biorąc pod uwagę możliwości przewozowe auta, silnik, wyposażenie i wygląd.Kupiłem auto z dobrym rabatem za 62000 zł z pełnym wyposażeniem min. nawigacja, czujniki parkowania, dwustrefowa klima itd. Za VW Cady z takim wypasem musiałbym zapłacić chyba ze 100 tyś.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysoka kultura pracy silnika.
Moc w zupełności wystarczająca do tego typu auta.
Na niemieckich autostradach można spokojnie wrzucić tempomat i lecieć 160km/h.
Warto lać do niego dobry ON.Ja leję tylko V-Power Diesla, jest drogi ale naprawdę warto.
4,0
Skrzynia biegów
Skoki lewarka mogłyby być trochę krótsze, ale za to plus za bardzo wygodne umiejscowienie lewarka.
3,0
Układ jezdny
Sztywne zawieszenie.Mam wersję XTR z dodatkowo wzmocnionym zawieszeniem i opony 215/55R16.
Bardzo stabilny na prostej przy dużych prędkościach.
Trzeba uważać na nierównej drodze na zakrętach, bo potrafi przestawić tył.
Komfort
3,0
Widoczność
Bardzo szerokie przednie i boczne słupki, które ograniczają widoczność, no ale cóż, wymogi crash testów.Bardzo przydają się czujniki parkowania. W moim dodatkowo wyświetla się samochód i kreseczki na ekranie nawigacji.Fajna sprawa.
5,0
Ergonomia
Bardzo wiele przydatnych schowków i półeczek, gdzie mogę wrzucić wiele dupereli które zwykle walają się po aucie.Pod sufitem dodatkowe relingi na których można zamontować snowboard lub narty.
Fabryczna nawigacja sprawuje się bdb. i jej obsługa jest bardzo intuicyjna, tak jak i zintegrowanego z nią zestawu głośnomówiącego. podobać się może szczególnie duży 6\" ekran, który jest bardzo czytelny, a w nocy wygląda naprawdę super. można wybrać kilka kolorów jego podświetlenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajna automatyczna klima.
Ogrzewanie również działa sprawnie jak na diesla.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest full i z przodu i z tyłu i w bagażniku.
Z tyłu 3 osobne fotele trochę wyżej zamontowane niż przednie.Można je osobno składać.Fotele z przodu bardzo wygodne.Zrobiłem za jednym zamachem 1300 km i nic mnie nie bolało.
4,0
Wyciszenie
Jak na tę klasę auta jest naprawdę nieżle.
Głośniej zaczyna robić się od 160 km/h.
Ale zawsze można podkręcić sprzęt audio, który w tym aucie zasługuje na dużą pochwałę, przede wszystkim za czyste i głębokie basy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na masę prawie 1600kg to całkiem niezle.
Jeżdżę dynamicznie głównie po mieście i średnie spalanie mam na poziomie 7l/100km.
Na trasie jadąc do 120km/h ok 5,5l, 150-160km/h ok 7-7,5l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super.Szczególnie jak kupujesz na firmę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zaraz po zakupie wymieniono w ramach gwarancji poduszki amortyzatorów z przodu.
Powodem były głośne stuki w zawieszeniu.
Po wymianie OK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie psuje, nie trzeszczy, nie stuka, nie puka..Z filtrem FAP też nie mam żadnych kłopotów.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDI FAP 110KM 81kW
[l/100km]