Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen Berlingo II Combi

Tomek, 15 lat temu
Silnik 1.6 HDI FAP 110KM 81kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 42 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Citroen Berlingo II Combi 1.6 HDI FAP 110KM 81kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
4,62
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Silnik super - chodzi jakby miał conajmniej 2l (w kazdym razie c220cdi w automacie dostaje do 150km/h). Mimo niedostatków w wykończeniu wnętrza nic sie nie urywa, nie trzeszczy. Elektronika nie głupieje za bardzo. Nie ma sie poczucia jezdzenia mocno skomplikowanym i nieprzewidywalnym samochodem, jak niektóre mercedesy z przed 5-ciu lat ... To auto zastępuje conajmniej dwa (kompakta - łatwo sie tym poruszac w miescie i furgon - wiadomo), na wczasy tez da rade (tylko powoli).
5,0
Całokształt
Kawał pojemnego, udanego auta za cene kompaktu. Fajnie i tanio się nim jezdzi. Ładne, praktyczne. Śladowa ilość wad. Reasumując, jeśli jestes burakiem, który g. wie o świecie, albo na codzien chodzisz w dresie, za te pieniadze lepszym wyborem będzie walone, albo zajezdzone Audi albo inny VAG od Bauera z przebiegiem \"120tys. po dziadku\". Wszyscy ziomale pod knajpą będą Ci zazdrościć, laski sikac po nogach, a pies sąsiada popełni samobójstwo z zazdrości, rzucając się pod starego passata swojego właściciela. Bedziesz każdego wieczora przesiadał sie z dumą do swojej niemieckiej fury ze służbowego focusa. Piękny scenariusz prawda ? Nie podoba się ? ... to jeśli nie wstydzisz sie jeździć \"autem na F\" (czyli wspierać francuzki socjalizm) myśle ze bedzie to świetny wybór. Ja bym go kupił jeszcze raz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kapitalny silnik. Mocny, elastyczny, wystarczająco cichy, mało pali.
3,0
Skrzynia biegów
Najwiekszą jej bolączką jest brak 6-tki. W efekcie ekonomiczna prędkość podróżna tym autem to max 110km/h. Poza tym chodzi ładnie, w upały i po dłuższej trasie lżej skacze.
4,0
Układ jezdny
Komfortowo, wygdonie. W wersji XTR wali zawieszenie z tyłu, ale nie jakoś strasznie. Wersje nie-XTR serwis to poprawia. Oczywiscie bujający jest troche, ale to vano-dostawczak. Mimo to bardzo lubie nim jezdzić.
Komfort
5,0
Widoczność
Troche słupek z przodu.
5,0
Ergonomia
W Doblo fotele są lepsze, ale jest dobrze. Wysoko sie siedzi - niemal jak w terenowym. Za ergonomie nalezy sie conajmniej 4.5, wiec daje 5
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze grzeje w zimie jak na diesla. Klima aut. czasem głupieje jak temperatura na zewn. jest zbliżona do ustawionej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super.
5,0
Wyciszenie
W tej klasie daje 5. Doblo to przy tym traktor.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,9 l/100km w długiej trasie drogami jednojezdniowymi. Duzo pali powyzej 110km/h. Srednie przy spokojnej jezdzie wychodzi mi 6,5l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą kase ... 5.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy ~20kkm wymiana uszczelnienia - kapał olej z silnika. ~38kkm tarcze plus klocki przód - jedna z tarcz była wadliwa. Wyciera sie prowadnica drzwi przesuwnych - wyglada to mało estetycznie ale nie przeszkadza - mozna pomalowac, albo wymienic - serwis mysli. AAAA ... żarówka sie spaliła :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDI FAP 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Citroen Berlingo II Combi 1.6 HDI FAP 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Citroen Berlingo II Combi