W NASZYCH WARUNKACH FILTRY PALIWA DO WYMIANY MAX CO 15000KM. A WTRYSKI BEDA OK.
KLOCKI +TARCZE PRZOD WYMIANA PO 66000KM TO SUPER WYNIK PRZY MOJEJ TECHNICE JAZDY, ZAWIESZENIE OK DO 76TYS. NIC NIE WYMIENIANO, OSŁONA SILNIKA ZBYT NISKO ALE ZAMIENNIK JEST TANI OK 80ZŁ
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
DUZE SŁUPKI PRZEDNIE
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
SŁABY NAWIEW KLIMA MAŁO WYDAJNA, OGRZEWANIE SUPER
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MAŁO WYGODNE TYLNE MIAJSCA ZBYT SŁABA GĄBKA SIEDZISKA KIEROWCY PO35000KM WYMIANA GWAR. (WAGA KIER.80KG. )
5,0
Wyciszenie
CISZEJ NIZ W BENZYNIAKU TYLKO TEN WIATR
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MAŁE ZUŻYCIE TRASA OD 5L DO 9L-JAZDA NA MAX, MIASTO DO 6-7 L, ZASIEG DO 1000KM NA ZBIORNIKU
4,0
Stosunek jakość/cena
CENA ZBYT WYSOKA PRZY MAX WYPASAZENIU W HDI, DUZY SPADEK WARTOSCI