Samochód moich marzeń... Wszelkie zastrzeżenia co do poprzedników zniknęły...
Wrażenia
5,0
Silnik
Czegoś tak doskonałego jeszcze nie prowadziłem... Kiedyś merola E-klasę z V8, ale tam był automat i strasznie szarpał...
5,0
Skrzynia biegów
Brak zastrzeżeń - zobaczymy zimą...
5,0
Układ jezdny
Jak w każdym Citroenie...
Komfort
5,0
Widoczność
Tradycyjnie problem z cofaniem... Zawsze metr od przeszkody...
4,0
Ergonomia
Wydaje mi się, że przed face-liftingiem było lepiej... Ale może sie przyzwyczaiłem...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealnie! W końcu dorobiłem sie klimy...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Lepiej być nie może
5,0
Wyciszenie
Znacznie lepiej niż w 1.4 banzynie i nieporównywalnie z 1.9D
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie 1000km na baku 60l. Za krótko nim jeżdze, zeby wypełnić "Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie:" - wpisałem głupotę... Poza tym nie jezdze oszczednie...
4,0
Stosunek jakość/cena
Różnica 8 tys. zł (10 tys. bez upustów) pomiędzy 1.4 benzyna i 2.0 HDI to trochę przegięcie. Ale raz się żyje - powinno sie na 100tys km zwrócić (za 2-2,5 roku)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno póki co oceniać... Mam nadzieję, że nie będzie gorzej niż z poprzednimi... W ASO zapewniali mnie, że poduszka sie nie wygniata w Berlingo 2
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trudno póki co oceniać... Mam nadzieję, że nie będzie gorzej niż z poprzednimi... W ASO zapewniali mnie, że wadę koła pasowego (problem HDI 2.0 90KM) udało się już wyeliminować. Zobaczymy...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 115KM 85kW
[l/100km]