SPELNIA MOJE OCZEKIWANIA-PRZESTRONNY NIEDROGI,EKONOMICZNY ,SPORA LADOWNOSC PRZY NIEZLYM KOMFORCIE
Wrażenia
4,0
Silnik
CALKIEM NIEZLA DYNAMIKA I ZUZYCIE PALIWA,TYPOWY DLA DIESLI WASKI ZAKRES UZYTECZNYCH OBROTOW ,KULTURA PRACY PRZY FABII TDI TO COS WSPANIALEGO
4,0
Skrzynia biegów
MOGLA BY BYC TROCHE BARDZIEJ PRECYZYJNA
4,0
Układ jezdny
PODOBNO DOSC WYTRZYMALY ,PRZEZ WYSOKA LADOWNOSC TROCHE GLOSNIEJSZY NIZ W TYPOWYCH OSOBOWKACH ,ZACHOWANIE PODCZAS JAZDY BEZ ZASTRZEZEN
Komfort
5,0
Widoczność
WZOROWA W KAZDYM KIERUNKU,LUSTERKO WSTECZNE ZWIEKSZYL BYM O 10 %
4,0
Ergonomia
DLA MNIE IDEALNA POZYCJA ZA KIEROWNICA I CO WAZNE LATWE WSIADANIE I WYSIADANIE ,SWIETNY PILOT OD RADIA POD KIEROWNICA I PRZYDATNY PODLOKIETNIK,MASA SCHOWKOW,TROCHE BRAK REG. LEDZWIOWEJ I SWIATLA W SCHOWKU
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMA SKUTECZNA,ZIMA NA CIEPLE POWIETRZE CZEKAMY 2 MIN. LECZ NA GORACE JUZ PONAD 6,WIDZIALEM CICHSZE WENTYLATORY
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
PRAWDOPODOBNIE NAJPRZESTRONNIEJSZY SAMOCHOD NA SWIECIE O DL. 4,12M ,NAPRAWDE REWELACJA
4,0
Wyciszenie
JAK NA OSOBOWY TO SREDNIO,JAK NA DIESLA O.K., W POROWNANIU DO TDI VW TO LUX
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAZDA MIESZANA SREDNIO 5.8 CZYLI OK. 2L MNIEJ NIZ POROWNYWALNA BENZYNA
4,0
Stosunek jakość/cena
50TYS.ZA NOWKE to okazja,lecz jakosc montazu tu i owdzie mogla by byc ciut lepsza
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
MINIMALNE SWIERSZCZE W TYLNEJ CZESCI,KONIECZNA WYMIANA GLOSNIKOW Z PRZODU -POPROSTU BYLY KIEPSKIE
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
AUTO PRAWIE NOWE
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi 90KM 66kW
[l/100km]