Karoseria
: Auto niegarażowane może szybko zniknąć
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik nigdy nie otwierany, zawory nie dotykane ;). Już ponad 400000 nabite i żadnych usterek w stylu falowania obrotów, jedynie wypada dolać litr oleju co jakieś 1000km.
3,0
Skrzynia biegów
W tym modelu skrzynia zdecydowanie na minus. Notorycznie spadające cięgna. Fabryczna padła po ok.7 latach, \"nówka\" ze szrotu chodzi i ma się dobrze do dzisiaj.
4,0
Układ jezdny
Lekka buda na mięciutkim zawieszeniu sprawdza się bardzo dobrze, auto jest bardzo zwrotne i ma potencjał rajdowy ;D. Niestety elementy zawieszenia nie należą do najtrwalszych.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność praktycznie nieograniczona.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja daję radę, o ile siedzi się z przodu. Zwłaszcza zimą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przednie fotele świetnie wyprofilowane, bardzo wygodne. O wiele lepsza pozycja za kierownicą niż np w C5. Z tyłu szału nie ma, ale jak na te gabaryty nie można narzekać.
2,0
Wyciszenie
Samochód słabo wyciszony słychać o wiele za dużo.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najważniejsza zaleta tego auta, czyli koszty, pali mało - max. 6l przy spokojnej jeździe bezproblemowo osiąga się 5l. Czynności serwisowe banalnie proste dla każdego amatora mechaniki i dosyć tanie części.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 D 54KM 40kW
[l/100km]